Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Morty skrev 2009-11-27 11:23:15 följande:
    Uss, inget skoj när det gör så ont. Tur du kan surfa. Tog min i söndags och NU känner jag inget nämnvärt längre.
    Jag är ju såå ynklig när det gäller sådant här, vilket Stoffe vet, så jag fick snällt sova imorse och när jag kom upp fick jag datorn och frukost serverad i soffan
    FlowerPowerMama skrev 2009-11-27 11:34:03 följande:
    Ooops.
    Riktigt fint ooops{#lang_emotions_sunny}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    nikki2006 skrev 2009-11-27 12:45:13 följande:
    ja den mörkblå, gillar den mäst av alla denna gången Tur att vi inte har samma smak alla för då hade det blivit enformigt hi hi
    Jag håller med dig! Köpte den på studs*instant love*. Visst var det den som kändes mest "ny" i förhållande till de andra kombosarna{#lang_emotions_dreamer} Tror det var därför jag fastnade direkt...
  • Smultronhjärta
    nikki2006 skrev 2009-11-27 12:49:37 följande:
    Ja de andra var mycket lika sånt de haft innan. Blev också kär direkt fast jag absolut inte behöver fler lurvar Har inte bestämt mig om det blir nån änNu har jag fotat lite till t så nu väntar jag på att skruttan skall vakna och lämna plats vid tradera datorn
    Lurvförbud är till för att ignorera..Maken talade strängt om för mig runt lunch att Max inte behöver fler lurvar(då var jag på väg att köpa en ur höstens kollektion) men när jag såg den blå på kvällen så var det där förbudet som bortblåst
  • Smultronhjärta
    nikki2006 skrev 2009-11-27 12:59:11 följande:
    Ja du får väl ta ett extra låååångt bad ikväll med mannen så förlåter han dig
    Redan fixat
    Buttelina skrev 2009-11-27 12:58:50 följande:
    är det lönt att lägga ut lurvar på t nu  har 2-3st som ska ut. favorsar som är för småå snyft
    Jag hade väntat till våren faktiskt!
  • Smultronhjärta
    Buttelina skrev 2009-11-27 13:22:13 följande:
    TACK sötaste!!!
    Funkar den på lillebror? Eller det är inte honom du tänker på kanske...
  • Smultronhjärta
    Buttelina skrev 2009-11-27 13:29:01 följande:
    mätte nyss och ja den kommer funka preciiiiis på gränsen
    Och lillebror är hur lång?
  • Smultronhjärta
    melizza skrev 2009-11-27 14:30:00 följande:
    Smultron: hur är vårens lurvar i strl??? är dem lika små som höstens så får jag nog ta 116 till Stella
    Japp-de är som höstens i storlek. Iaf enligt affären där jag köpte vår, har inte jämfört faktiskt...
  • Smultronhjärta
    melizza skrev 2009-11-27 14:47:09 följande:
    ok men då får det bli 116 till Stella för på vårens köpte jag 110 och dem var som 104:orna som jag hade hemma så nu har vi massa 104 undra vad gubben säger när det dimper ner en lurv till här hemma
    Ja jag köpte 104 till Max som har 92 på sina andra nu
    Tjollabolla skrev 2009-11-27 14:47:21 följande:
    Näääe f*n nu börjar jag snart gråta!!! har städat i 2 dagar (tar sån jäkla tid med foglossning, måste sätta mig hela tiden...) å nu är min kusin här på 5 år och leker med Milo. Hon har snart lyckats vända upp och ner på hela huset på mindre än en timma. Jag blir knäpp! Alla leksaker drar hon fram och bara slänger dom på golvet. Jag blir knäpp!!!
    Jag tycker du ska säga precis som det är, en som är 5 år förstår att det är jobbigt att städa för dig om du förklarar, och så kan du ju passa på att få henne att städa upp när de har lekt klart
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15