Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

isako skrev 2009-11-27 18:15:40 följande:

Kanske dags för en trea redan nu{#lang_emotions_dreamer}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    lillronya skrev 2009-11-27 18:19:08 följande:
    Oh jisses vad söt han är!!!
    Tack

Han är en kopia av sin far..undrar om du tycker att han är lika söt dock
  • Smultronhjärta
    Morty skrev 2009-11-27 18:34:47 följande:
    Smultron: Vilken sötis!!! Någon som hört ifrån Stormis eller sett till henne idag?
    Tack

Inte hört någon men jag vet att hon hade fullspäckat schema idag då maken fyller år..
    Flock skrev 2009-11-27 18:35:00 följande:
    Godkväll i tråden! Svårt att skriva eftersom jag sitter på mina händer för att jag ska INTE shoppa något.. Så det var väl därför inlägget försvann Smultron: Ska du till Perstorp så får du komma inom ju!! Köpte min senaste dator i Perstorp och de är så serviceinriktade och duktiga så..
    Off course
    Tasha78 skrev 2009-11-27 18:36:08 följande:
    alltså menar du perstorp där jag bor vem kan datorer här
    Åhh har världens tjänst att be dig om! Inboxar när jag vet mer
    solouniko skrev 2009-11-27 18:43:35 följande:
    Söt Max! Ja herregud, lilla hjälmen är inte långt borta kan jag säga.. Klättrar heeela tiden in under vardagsrumsbordet, och trillar ut på andra sidan. Dumma mamma som bara sitter brevis och skrattar och fotar Haha. Nu ställer hon sig mot gåstolen också jämt, hon förstår dock inte att den RULLAR IVÄG, haha. Dumma unge! Mamma blir gråhårig
    Tack! Köp en hjälm-bättre en som funkar ibland än ingen
  • Smultronhjärta
    Tasha78 skrev 2009-11-27 18:50:05 följande:
    Gör det smultron
    Fick veta av lillronya att du bor just på detta ställe! Jag ska höra med affären i fråga nästa vecka för isf kanske du skulle kunna vara min mellanhand i räddningsaktionen av mina foton?
  • Smultronhjärta
    Buttelina skrev 2009-11-27 18:52:39 följande:
    räddade oss måånga ggr eller rättare sagt isabel första gången hon provade den.. sekunden senare ...
    Nämen guud vad söt
    Tur att den provades just då
  • Smultronhjärta
    Tasha78 skrev 2009-11-27 18:54:08 följande:
    jag hjälper gärna till säg bara till
    Åh vad glad jag blir! Jag återkommer när jag vet mer
  • Smultronhjärta
    Ullis 10 skrev 2009-11-27 19:17:49 följande:
    Kan min best. gått igenom hos annacill eller vad tror ni? Ingen orderbek. o hajarna är slut på flera shoppar nu (i min strl)...
    Jag brukar alltid få orderbekräftelse därifrån- annars kan jag trösta dig med att hajarna kommer med all säkerhet komma in på fler ställen
  • Smultronhjärta
    Ullis 10 skrev 2009-11-27 19:21:45 följande:
    Ja, de finns hos ajabaja - slut hos bus o rackartyg mfl... måste blivit fel, betalade m kort - får kolla! Nu blev det småfolkshopping hos busfröet oxå - drar ut sladden till datorn!
    Säger som ronya-ring dit imorgon!
    Det är ju fler shoppar som ännu inte lagt upp t ex mysgrodan,matador,krumelur,gula hästen etc så skulle den mot förmodan vara slut så är det nog iaf inte kört
  • Smultronhjärta
    isako skrev 2009-11-27 19:27:21 följande:
    Men guuud!! SÅ söt!! Ni får inte göra så här mot mig! Skall INTE ha några bebisar... än
    Ähh börja baka syskon
  • Smultronhjärta
    solouniko skrev 2009-11-27 19:36:18 följande:
    Ja jag kan tänka mig det. Jag kör på learning by doing och hoppas att poletten snaart ska trilla ner att man måste ta emot sig Men tills dess så kanske vi ska satsa på hjälm!
    Tänk den där filosofin hade jag också..men så fick jag ju Max- så learning by doing är bra svårt och gör bra ont
    Han kommer få ha cykelhjälm även som tonåring, när det är ocoolt
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15