Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

1 och 1 är 3 skrev 2009-11-28 18:58:03 följande:
    Precis när jag ringde kanske ni satt i vars en bil ja.. men då hade du ju varit ledig i 45 minuter... så mycke tid behövs inte ;-.)
    Du det där kan man ju faktiskt se på två olika sätt- en quickie tar ju inte särskilt lång tid men att reda ut det i en liiiten Kia är nog inte gjort i ett nafs
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    lillronya skrev 2009-11-28 19:04:01 följande:
    Tanken har faktiskt funnits, men den är förbaskat liten den där bilen. Så vi har lagt ner den idén.
    Jaha det var de där 1 meter breda axlarna kanske{#lang_emotions_dreamer}
    1 och 1 är 3 skrev 2009-11-28 19:06:06 följande:
    För lilla H är det ju inga som helst bekymmer men med en man som har axelbredd över 1 meter så..... Ja, vilken synde måste varit 
    Hihi- bättre att gömma sig bakom en björk då-kanske aningens kallt men mer yta att jobba upp värmen på
  • Smultronhjärta
    Tejja skrev 2009-11-28 22:20:33 följande:
    Hello girls! Mår ni bra? Vad har hänt de senaste dagarna? 
    Hej!

Nu när vi är här samtidigt så vill jag bara skicka en STOR puss och kram till dig för fina posten jag fick häromdagen
    Jag blev superglad{#lang_emotions_sunny}
  • Smultronhjärta
    Tejja skrev 2009-11-28 22:29:33 följande:
    Äsch då... Jag tyckte bara att du behövde muntras upp lite!
    Ja det gjorde du sannerligen! Underbart att det finns människor som du
  • Smultronhjärta

God morgon!

Här blir det inget Malmö för min del, jag är ff ynklig efter min vaccination. Känns nästan som att jag lika gärna kunde fått en sväng av svinisen likväl som detta{#lang_emotions_cool}

I vanlig ordning är jag löjligt glad åt att kalendrarna drar igång så smått..
    Först på listan (som brukar bli lång när julafton kommer) står ett par bruna NS

• Smultronhjärta

Haha- insåg precis att många tycker att Molos bodysuits kan vara lite breda i modellen{#lang_emotions_dreamer}
    Det märks inte här kan jag säga- sitter nästan slimmat på Lova

• Smultronhjärta
    1 och 1 är 3 skrev 2009-11-29 11:29:39 följande:
    Som på T då Tjockfia!
    Stackars Lova går ju samma öde som mig till mötes- först ska alla gamla tanter nypa en i tjockkinderna som barn och sen ska alla kunna lista ut att man är finskättad tack vare dessa kinder{#lang_emotions_dreamer}
  • Smultronhjärta
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-29 13:13:41 följande:
    Nu har de kört ihop sig lite i kroppen igen här. vet inte riktigt vad jag ska göra.. Jag har ju haft rätt hög feber och det tar ju på kroppen absolut. Jag åkte i backen här vid frukosten nu igen, hjärtat mitt slår oregelbundet hela tiden och har hållt på så sen jag slog upp ögonen i morse, yr och svag.. Vill ogärna åka in igen självklart, men samtidigt så vad ska jag göra? Mest rädd att hjärtat ska lägga av mitt i allt.. Känns om jag inte får tillräckligt med syre i knoppen.. *orolig*
    Med tanke på vad som nyss har varit så ska du åka in pronto!

Stor kram till dig{#lang_emotions_heart}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15