lillronya skrev 2009-12-09 11:23:36 följande:
JA det är orättvist det där med vårdnadsbidraget! Synd att inte det finns hos er.Då får du bara tänka på hur bra det är att ni kunnat få ihop det så länge
iaf. Ja det känns jättebra att kunna ha barnen hemma.Däremot är det tungt ibland eftersom allt ansvar för stimulans och social träning ligger på oss föräldrar. Samtidigt som vi ju jobbar.Men det är ett val vi gjort av hela hjärtat och som vi är sååå glada att kunna göra.
Ja det är ju ganska kämpigt, men ni är så duktiga som klarar av det! Vårdnadsbidraget är toppen ju. Det finns inte här heller... Jag vet att jag som förskollärare kanske borde prata för förskolan, men jag tror ändå att barn har det bäst med sina föräldrar, så länge som dom är vettiga

. Jag tror absolut inte att ett barn som inte går på dagis kommer efter när dom börjar skolan och dom flesta av mina kollegor verkar tycka detsamma. Fast sen är förskolan en underbar lösning när man inte har ngt annat att välja på, ja dom flesta förskolor iaf..
I måndags var Milo och hans dagis i skogen och högg julgran, dom gör så mkt mysigt och jag är så enormt tacksam över det nu när jag inte kan göra nånting
Nu ska jag köra till apoteket innan jag blir galen på denna halsbrännan!

Hörs senare tjejer!