Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

barbamor skrev 2010-01-04 08:40:57 följande:
    Hej danskproffs!Funderar på en molooverall till mina killar nästa år om man kan hitta någon på rea? Vet ni hur dessa är i storlek nu för tiden och man kan hitta dem någonstans... Söker 98 och 110 skulle jag tro (kanske 104). Mina killar blir 3 & 5 nästa vinter. Är nu c:a 92 och 104 cm långa.Tror ni att det går eller är allt slutsålt? Brukar alltid köpa POP, men skulle kanske våga prova ngt nytt nästa år.
    Jag skulle nog tagit 104 och 116...
    ♥ Milo 22/2 2007 ♥ Lillasyster Feb 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    barbamor skrev 2010-01-04 08:51:15 följande:
    Oj är det sant!?De har i år 92 och 104 på pops overaller. Men molos är mindre alltså? Tur att jag kollade med er här! Funderade på större åt lille, men trodde aldrig att store skulle behöva en 116.Men "förr" var de stora i storleken va?
    Ja innan var dom stora, men det ändrades förra vintern tror jag. Min son har dock en från 07, en 92a och han är 98 lång!
  • Tjollabolla
    Mawe123 skrev 2010-01-04 08:54:00 följande:
    Du som har en bebba i magen kanske är sugen på att fynda en babuska klänning för 115:- på Veras Hus, de har halva priset på lite babuska där. Har själv köpt 2 presenter till barnens kusiner därifrån precis. Tipsar lite =)..såklart inte min butik
    Tack för tipset, men jag gillar inte babuska...Känns som alla dockor bara stirrar på mig
  • Tjollabolla
    barbamor skrev 2010-01-04 09:07:22 följande:
    Fattar ni vad jag ångrar mig. Min mamma köpte en molo regnbågsoverall i storlek 92 vintern 06/07 för att hon tyckte att den var så fin, men vi bad henne lämna tillbaka den då vi redan hade köpt en annan overall till vår kille som då var 1 år, Dessutom var ju molon alldeles för stor. Grrrrrrrrrrr!!!! Detta var innan jag hade insett hur fin denna overallen är. Tänk om vi hade behållt den, då hade ju både store och lille kunnat ha den. Nu hade man ju dött för en sådan! Vilken galning man var!
    Gud ja, sånt kan man ju ångra sig över hela livet
  • Tjollabolla

Åhhh jag har ingen koll längre på vad jag köpt och vad som är på G hem! Det värsta är väl att paketen lär komma tors/fre när sambon är hemma {#lang_emotions_sealed} 

• Tjollabolla
    SmillaMilla skrev 2010-01-04 10:50:07 följande:
    Kul!Jag hoppas på att min efterlängtade reklamerade molo lurv kommer i lådan i dag. Kanske ligger i lådan, men har ett spyende barn bredid mig, så kan inte kolla
    Åh nej fy! Kräksjuka? Tycker det är många som dras med det... Sambon började spy efter tolvslaget på nyårsafton, huset fullt av gäster. Trevligt!
  • Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2010-01-04 11:19:02 följande:
    Godmorgon flickor.Båda ungarna är lugna så jag tar med en liten tur på nätet Skulle lämnat Liam på dagis klockan 9 imorse men vi försov oss och vaknade inte förens 10.30 , guuud va det ska bli skönt när man slipper dagiset.Idag är jag super shopping sugen, väntar på mitt Panduro paket och en massa väggord från T men nu vill jag ha kläder
    Åh väggord är underbara! Jag har ett som ska upp på Milos rum, men det fixar jag inte nu så det får vara några månader... Vad har du köpt för några?
    Jag kom på en plats där jag kan ha väggord igår, måste kolla in T!
  • Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2010-01-04 11:35:30 följande:
    Ojaaaa, väggord är min nya drog Dom här har jag ropat in än så länge:Myror till Liams garderober: www.tradera.com/VAGGORD-VAGGDEKOR-sota-sma-my...Till köket:www.tradera.com/vaggord-THISKITCHEN-IS-ALWAYS...Till sovrummet:www.tradera.com/Vaggord-vaggdekor-Lead-me-gui...Till vardagsrummet:www.tradera.com/Live-Laugh-Love-SVART-vaggtex...(inte mina auktioner)
    Den sista har vi!
    väggord
    Underbar!

Å denna har vi oxå

väggord 
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15