• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • Sötsyrlig

Hej,tänkte kolla om jag kan få lite hjälp av er här i tråden.
    Vad har ni för erfarenheter av Hummel-snowsuit overall? Hur är dem storleksmässigt osv? Min dotter använder kläder i strl 80-86 och är snart 14mån vilken storlek ska man välja? Har testat massor av overaller,reima,didrikson osv men de är för stora.
    Nu när hon ska börja på dagis snart vill man ha nåt som verkligen fungerar =)
    Skulle även vilja ha tips om butiker och hemsidor som säljer dessa overaller.

• Pejo
    Flock skrev 2009-10-09 09:57:20 följande:
    Sa till mannen igår att nu vill ja snart ha lite tid för mig själv framför datorn så jag kan fick färdigt.. Igår var jag tvungen att få ut på T annars hade det funnits lite tid då.. Men jag har inte gjort något sen sist   Det har väl varit för mycket salg
    Får jag titta in hos dig?
  • Saraia
    Smultronhjärta skrev 2009-10-09 10:32:04 följande:
    Jag hade tagit 62- Lova är nu snart 7 veckor och hon har haft 62(och 56) i ett par veckor redan. Det är bara ärmarna som får vikas upp lite
    va bra! 62 e nu beställd t lillan!
  • lillronya
    Sötsyrlig skrev 2009-10-09 10:32:25 följande:
    Hej,tänkte kolla om jag kan få lite hjälp av er här i tråden.Vad har ni för erfarenheter av Hummel-snowsuit overall? Hur är dem storleksmässigt osv? Min dotter använder kläder i strl 80-86 och är snart 14mån vilken storlek ska man välja? Har testat massor av overaller,reima,didrikson osv men de är för stora.Nu när hon ska börja på dagis snart vill man ha nåt som verkligen fungerar =)Skulle även vilja ha tips om butiker och hemsidor som säljer dessa overaller.
    Vi hade HUmmeloverall förra vintern och är supernöjda med den.
    Den är lite stor i stl.
    Anjelin är 90 cm och kan fortfarande ha sin i 92.
    Minpluddevutt har kanske? De har 30% rabatt nu också.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • Jes sica

Jes sica skrev 2009-10-09 10:04:02 följande:

Hjälp tjejer!! Jag skulle betala in i förskott till funky nu och har raderat mejlet. Nån som har deras plus/bankgironr??
    Ingen ??????????
  • Zvartaliljan
    Incommunicado skrev 2009-10-09 10:24:15 följande:
    God morgon tjejer! Vaknade halv tio idag, det märks att jag tagit lite semester. Adrian knäcker revben just nu, kan inte böja mig el nåt, han har sitt huvud på ett galet ställe. Jag har sagt till honom att vända sig ner men han verkar inte lyssna. Börjar bli nervös för vändning... Apropå Adrian, Liljan o loppan - om könsul visade fel på mig och det blir en tjej så har jag kartongvis med Molo som ska ut på T - det blir rena salgen. BM var något tveksam, inte alls 100% som med Damien. Ska bli spännande! När hade du ditt könsUl, snart väl?
    Ja de sa ju till mig att Maia var en pojk Det är därför jag inte ska göra könsUL utan 3D/4D där jag kan se TYDLIGT vad det är Har tid på tisdag *IHHHH*
  • lillronya
    Jes sica skrev 2009-10-09 10:35:35 följande:
    Jes sica skrev 2009-10-09 10:04:02 följande: Ingen ??????????
    5942-6668
  • lillronya
    Zvartaliljan skrev 2009-10-09 10:36:30 följande:
    Ja de sa ju till mig att Maia var en pojk Det är därför jag inte ska göra könsUL utan 3D/4D där jag kan se TYDLIGT vad det är Har tid på tisdag *IHHHH*
    Å vad spännande!!!
  • Smultronhjärta
    Zvartaliljan skrev 2009-10-09 10:36:30 följande:
    Då ska lille Pedro granskas Du sitter ju i samma sits som Incommunicado om det verkligen är en liten Pedro- fast massvis med flickiga kläder istället
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15