• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • Smultronhjärta
    lillronya skrev 2009-10-09 10:56:50 följande:
    Aha, då har jag ingen aning. Känner mej lastgammal och jätteomodern när jag upptäcker hur mycket saker det finns. HAr iaf en sån där filt med ben och den var helt supermodern och nyutkommen när Anjelin var liten. Perfekt när man ska skjutsa barn hela tiden.
    Hi hi..ja denna snokade jag reda på att den fanns efter att jag insåg att "en sådan skulle man ha"
    Jag avskyr detta bökande på morgonen när vi ska köra Max- så en topsit ska jag ha..Nu ringer jag Babyland i hbg
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Damien och Adrian
    Smultronhjärta skrev 2009-10-09 10:51:24 följande:
    Testar denna då..www.barnparadiset.se/Shop/Index.php?sArtId=13...Här finns den men bara i tråkiga färger..
    vad smart den var! Vill också ha ju! Men den var slut i de färger jag gillade med, ljusblå fanns, men så trist med en masa blått,m ska ju ha röd vagn t ex. Har åkpåse, masa fleeceoveraller, vinteroveraler men just funktionen med denna var så cool... perfekt i babyskyddet. har du googlat?
    stolt mamma till Damien (070913) och en till kille, Adrian, på G (BF 11 nov)
  • Smultronhjärta
    Incommunicado skrev 2009-10-09 10:58:50 följande:
    vad smart den var! Vill också ha ju! Men den var slut i de färger jag gillade med, ljusblå fanns, men så trist med en masa blått,m ska ju ha röd vagn t ex. Har åkpåse, masa fleeceoveraller, vinteroveraler men just funktionen med denna var så cool... perfekt i babyskyddet. har du googlat?
    Som en gaaaalning
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • FL Lisa
    Smultronhjärta skrev 2009-10-09 10:54:30 följande:
    Och så ska det vara den dunpåseliknande varianten..(jag ska nog inte länka mer idag ) Jag kopierar nämligen en annan åkpåsesak men får denna hela tiden..Om man klickar "andra kunder köpte även" första raden där Topsit skydd... Skitsamma- någon som vet var red castle säljs?
    testar hjälpa till lite

www.barnparadiset.se/Shop/Image/Article/13460%20topsit.jpg
    kan det vara en sån du menar?
  • FL Lisa
    Zvartaliljan skrev 2009-10-09 10:55:04 följande:
    så du såg hur det såg ut igårkväll De siffrorna var ju helt åt skogen!
    nope...såg det igår på förmiddagen och reagerade redan då. Kan tänka mig att det såg än värre ut igårkväll
  • lillronya
    Smultronhjärta skrev 2009-10-09 10:58:49 följande:
    Hi hi..ja denna snokade jag reda på att den fanns efter att jag insåg att "en sådan skulle man ha" Jag avskyr detta bökande på morgonen när vi ska köra Max- så en topsit ska jag ha..Nu ringer jag Babyland i hbg
    JAg ska ev köra förbi babyland i hbgväla imorgon så hojta om jag ska hämta och skicka.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • lillronya
    Zvartaliljan skrev 2009-10-09 10:57:38 följande:
    Ja jag skickade ett mail o sa att jag kan sitta hela dagen o rösta på mig själv (var ju en annan som gjorde det uppenbarligen!) för att försöka vinna, men så vill jag inte vinna!!! Hela tävlingen har varit knäpp från start...jättemånga udnerbara klänningar som inte gick vidare. Kolla i snövitgalleriet på Versans UNDEBARA klänning som hon målat med snövit som blir kysst på
    VAd bra att du reagerade!
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • Damien och Adrian
    Incommunicado skrev 2009-10-09 10:58:50 följande:
    aha, du ska ha den man trär över skyddet? Hur vet man at den passar ens eget babyskyd? Coola, o smarta! Tänk vad grejer det finns...

jag har köpt så många olika ytterplagg, åkpåse och filtar att maken nog spärrar mitt kort om jag drar hem mer. Köpte amningsfilten by jezz också, hopas den är bra. Avskyr att visa brösten offentligt.
    stolt mamma till Damien (070913) och en till kille, Adrian, på G (BF 11 nov)
  • Zvartaliljan
    FL Lisa skrev 2009-10-09 11:00:13 följande:
    nope...såg det igår på förmiddagen och reagerade redan då. Kan tänka mig att det såg än värre ut igårkväll
    jodå...hon gick upp i nästan 1000 röster {#lang_emotions_surprised} Vet inte om det var hon som hackade systemet så jag lyckades rösta flera gånger också...för innan har det inte gått utan jag har bara kunnat trycka på "visa resultat" men helt plötsligt gick det o då fattade jag hur det kunde ha blivit så lustiga siffror!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15