• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • Jes sica
    lillronya skrev 2009-10-09 10:36:55 följande:
    5942-6668
    Åh tack tack tack
  • Zvartaliljan
    Smultronhjärta skrev 2009-10-09 10:39:26 följande:
    Då ska lille Pedro granskas Du sitter ju i samma sits som Incommunicado om det verkligen är en liten Pedro- fast massvis med flickiga kläder istället
    Ja men då kör vi ett byte då Eller hur incommunicado Fast jag är ju ganska unisex av mig så det är mest klänningar som ryker i så fall. Jag använder typ allt även på en pojke T.ex finaste småfolkssuiten i benvitt med rosa elefanter på och gula klöver {#lang_emotions_kiss}
  • Damien och Adrian
    Zvartaliljan skrev 2009-10-09 10:36:30 följande:
    Ja de sa ju till mig att Maia var en pojk Det är därför jag inte ska göra könsUL utan 3D/4D där jag kan se TYDLIGT vad det är Har tid på tisdag *IHHHH*
    häftigt! hoppas de snabbt ser paketet på din grabb!

Damien var de 100% säkra på, 3 st bm stod och stirrade på hans paket, han hade inte velat visa det innan  och dolde det även vid vårt andra besök en vecka senare. 3D var det inte tal om, han låg inte bra. Plötsligt särade han på benen och det var solklart. Jag frågade om det var 95% säkert, de svarade med en mun: 100%!

Nu var det lite svårt igen och hon var faktiskt inte helt 100. Men vi utgår från det, mer kan man inte göra. Något fanns där, väldigt tydligt men det KAN ju vara svullna blygdläppar el så.
    stolt mamma till Damien (070913) och en till kille, Adrian, på G (BF 11 nov)
  • lillronya
    Zvartaliljan skrev 2009-10-09 10:39:50 följande:
    www.familjeliv.se/Forum-5-163/m47892793.htmlgillar redaktionen idag...de LYSSNAR faktiskt på en när man säger att något inte riktigt stämmer...hoppas nu det blir rätt!
    VAd är de som inte stämt med tävlingen?
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • Damien och Adrian
    Zvartaliljan skrev 2009-10-09 10:42:10 följande:
    Ja men då kör vi ett byte då Eller hur incommunicado Fast jag är ju ganska unisex av mig så det är mest klänningar som ryker i så fall. Jag använder typ allt även på en pojke T.ex finaste småfolkssuiten i benvitt med rosa elefanter på och gula klöver
    jag gillar också unisex, men får jag en tjej så ryker nog ALLT med bilar, verktyg och dinosar. ALLT sånt jag liksom redan kan, jag vill ha rosa, lila och klänningar om det blir en tjej. Och mer blommigt, jag längtar efter winterblossom  men ska inte köpa det ens som pyamas, jag har för mkt annat... Men blir det en tjej så köper jag det direkt!
    stolt mamma till Damien (070913) och en till kille, Adrian, på G (BF 11 nov)
  • Smultronhjärta

Alltså jag är så himla ot idag*sorry* men jag är på jakt
    Nu jagar jag en sådan här..Någon som vet någon kedja/affär som säljer dessa:

www.redcastle.fr/en/translate-to-anglais-fiche-produit/p/topsit-plus/[cat]=190&tx_ttproducts_pi1[backPID]=29&cHash=e823ec9844

Jag har ringt till alla runtomkring här men ingen..kanske Babyland, Barnens hus eller så har?(finns inte här) Om någon vet{#lang_emotions_dreamer}

★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    Smultronhjärta skrev 2009-10-09 10:47:32 följande:
    Alltså jag är så himla ot idag*sorry* men jag är på jakt Nu jagar jag en sådan här..Någon som vet någon kedja/affär som säljer dessa: www.redcastle.fr/en/translate-to-anglais-fich...[cat]=190&tx_ttproducts_pi1[backPID]=29&cHash=e823 ec9844 Jag har ringt till alla runtomkring här men ingen..kanske Babyland, Barnens hus eller så har?(finns inte här) Om någon vet
    Men åh..så funkade ju inte länken
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Pejo
    Alltså jag är så himla ot idag*sorry* men jag är på jakt Nu jagar jag en sådan här..Någon som vet någon kedja/affär som säljer dessa:www.redcastle.fr/en/translate-to-anglais-fich...[cat]=190&tx_ttproducts_pi1[backPID]=29&cHash=e823 ec9844Jag har ringt till alla runtomkring här men ingen..kanske Babyland, Barnens hus eller så har?(finns inte här) Om någon vet
    Länken funkade inte för mig
  • lillronya
    Alltså jag är så himla ot idag*sorry* men jag är på jakt Nu jagar jag en sådan här..Någon som vet någon kedja/affär som säljer dessa:www.redcastle.fr/en/translate-to-anglais-fich...[cat]=190&tx_ttproducts_pi1[backPID]=29&cHash=e823 ec9844Jag har ringt till alla runtomkring här men ingen..kanske Babyland, Barnens hus eller så har?(finns inte här) Om någon vet
    Vad är det för något du letar efter? Länken funkade inte.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15