• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • Stormis
    Quiet thoughts skrev 2009-11-01 21:18:25 följande:
    Tack, men klart jag tänker då jag bara klampar in o "gnäller" men men, man är inte mer än människa... kram till er alla goa tjejer.
    Hellre komma in och gnälla en gång i veckan än att helt försvinna .
    Och du, det är liksom inga småsaker du sk "gnäller" om, tänk på det {#lang_emotions_heart} så tänk inte på oss!!!
    ♥♥♥ Dotter 0710 & lillebror i magen med BF 0912 ♥♥♥
  • Quiet thoughts
    Stormis skrev 2009-11-01 21:42:48 följande:
    Hellre komma in och gnälla en gång i veckan än att helt försvinna .Och du, det är liksom inga småsaker du sk "gnäller" om, tänk på det  så tänk inte på oss!!!
    tack...
    jag sitter bara här o säger tack men vet inte vad mer jag skall... säga
    Smultronhjärta skrev 2009-11-01 21:23:03 följande:
    Stora stora kramen till dig och familjen
  • SmillaMilla
    Quiet thoughts skrev 2009-11-01 21:47:56 följande:
    Stor kram till dig o din familj.

Ett ep anfall är verkligen gör jobbigt. Och ja jag vet vad jag pratar om. Anton har haft det. Men vuxit i från det. Varje gång är man lika orloig trots att det inte är farligt. Men såååå skrämmande.

kram
  • Quiet thoughts
    SmillaMilla skrev 2009-11-01 22:21:25 följande:
    Stor kram till dig o din familj. Ett ep anfall är verkligen gör jobbigt. Och ja jag vet vad jag pratar om. Anton har haft det. Men vuxit i från det. Varje gång är man lika orloig trots att det inte är farligt. Men såååå skrämmande. kram
    ja det finns ju trevligare saker att uppleva
  • Buttelina

ringde till dagis nu imorse för att säga att barnen inte kommer idag och då berättade hon att svininfluensan drabbat flera dagis i området {#lang_emotions_sealed} lite nervös blir man nog allt

• karmasus

Morning =)

Buttelina skrev 2009-11-02 08:53:19 följande:
    ringde till dagis nu imorse för att säga att barnen inte kommer idag och då berättade hon att svininfluensan drabbat flera dagis i området  lite nervös blir man nog allt
    ja svininfluensan är här på vårt dagis också fast det är personalen som är drabbad. Läskigt men man kan ju inte undvika det , förr eller senare så blir man exponerad.

Undrar var som hinner först till mig - influensan eller vaccinet. (snäckan ska inte vaccineras eftersom hon är för liten)
  • Nova76

Hej!

Undrar hur länge sen det var som jag var här.... oj, oj, oj vad tiden går...! Har haft fullt upp med jobb, barn, dagis och allt annat. Hoppas allt är bra med alla och att ni laddar för fullt inför MOLO

• Buttelina
    karmasus skrev 2009-11-02 08:56:28 följande:
    Morning =) ja svininfluensan är här på vårt dagis också fast det är personalen som är drabbad. Läskigt men man kan ju inte undvika det , förr eller senare så blir man exponerad. Undrar var som hinner först till mig - influensan eller vaccinet. (snäckan ska inte vaccineras eftersom hon är för liten)
    ja man blir väl det. jag är fortfarande kluven för jag får vaccinera mitt ena barn men inte mitt andra {#lang_emotions_undecided}
  • Mamma Kråkan

godmorgon tjejer ....uaah vad man kan vara trööött lillebror vaknar minst 5 gånger varje natt nu {#lang_emotions_throwup}

• karmasus
    Buttelina skrev 2009-11-02 09:01:48 följande:
    ja man blir väl det. jag är fortfarande kluven för jag får vaccinera mitt ena barn men inte mitt andra
    ja jobbigt beslut speciellt eftersom de går på dagis tillsammans.

Jag kommer ta vaccinet för att skydda snäckan.. eller rättare sagt vara "frisk" så jag kan ta hand om henne om hon skulle bli sjuk.
    Vi var sjuka allihopa förra hösten och då var både jag och sambon så svaga att vi inte ens kunde lyfta henne. Fick ringa till min mamma och be om hjälp med snäckan. DET kändes jobbigt.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15