• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • lillronya
    Quiet thoughts skrev 2009-11-01 21:00:13 följande:
    tack. Jag vet att jag inte är mycket här o peppar alla i deras egna eländen men jag är så fokuserad på Lova o hennes sjukdomar o cancer så det finns inte, nu fattas bara epilepsi också...
    Du har ju nog med ditt eget nu.
    Det är ju du som behöver vår peppning nu.
    Tänker på er ofta.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • Quiet thoughts
    Buttelina skrev 2009-11-01 20:58:53 följande:
    vännen jag lider så med dig!! kan inte föreställa mig vad ni går igenom!! Stackars lilla flicka och stackars dig som går igenom detta med henne *gråter*
    lillronya skrev 2009-11-01 21:03:10 följande:
    Du har ju nog med ditt eget nu. Det är ju du som behöver vår peppning nu.Tänker på er ofta.
    tack alla...
  • 1 och 1 är 3
    Quiet thoughts skrev 2009-11-01 20:35:25 följande:
    Här kommer jag inskramlande helt förvirrad, jag blev tvungen att vara hemma med Alvin men Lova har igen åkt in på sjukhuset... hon fick ett epilepsianfall ikväll, troligen pga tumören.Fy vad hemskt, hon var helt borta, skakade o krampade och tuggade och dreglade fradga.Sorry att jag bara stoplar in så här men man blir så snurrig av allt. Jag som hoppades på lugna dagar nu men icke.
    Usch va jobbigt, KRAM!!!
    080826 - Puma Teolin
  • Morty

tack. Jag vet att jag inte är mycket här o peppar alla i deras egna eländen men jag är så fokuserad på Lova o hennes sjukdomar o cancer så det finns inte, nu fattas bara epilepsi också...
    Du har mer än nog av ditt. Inte ska du känna så. Titta du in när du känner för det och orkar. Finner inga ord... stackars söta Lova.
    *kram*
  • Buttelina
    du behöver ju inte alls tänka på oss!! Ha du fokus på dig själv och din fina lilla familj!! du ska veta att jag tänker på er ofta!! Dagligen!
  • LJ2
    Quiet thoughts skrev 2009-11-01 20:35:25 följande:
    Här kommer jag inskramlande helt förvirrad, jag blev tvungen att vara hemma med Alvin men Lova har igen åkt in på sjukhuset... hon fick ett epilepsianfall ikväll, troligen pga tumören. Fy vad hemskt, hon var helt borta, skakade o krampade och tuggade och dreglade fradga. Sorry att jag bara stoplar in så här men man blir så snurrig av allt. Jag som hoppades på lugna dagar nu men icke.
    {#lang_emotions_flower}
    fy vad jobbigt.. o läskigt..!!!
    stackars lilla tjej...
    * 3 underbara busfrön *
  • Quiet thoughts

Tack, men klart jag tänker då jag bara klampar in o "gnäller" men men, man är inte mer än människa...

kram till er alla goa tjejer.

• Buttelina
    Quiet thoughts skrev 2009-11-01 21:18:25 följande:
    Tack, men klart jag tänker då jag bara klampar in o "gnäller" men men, man är inte mer än människa... kram till er alla goa tjejer.
    men du det har vi FULL förståelse för!! i din värld finns bara detta just nu! Gnäll på du, vi är här och lyssnar du får mer än gärna inboxa mig om du vill gnälla lite extra!

Kram
  • Smultronhjärta
    Stora stora kramen till dig och familjen{#lang_emotions_heart}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Quiet thoughts
    Buttelina skrev 2009-11-01 21:21:23 följande:
    men du det har vi FULL förståelse för!! i din värld finns bara detta just nu! Gnäll på du, vi är här och lyssnar du får mer än gärna inboxa mig om du vill gnälla lite extra!Kram

tack alla, de är allt jag kan säga bara.... ni är så fina allihopa.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15