• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • ängeln83
    Zvartaliljan skrev 2009-11-03 09:39:57 följande:
    Godmorgon För er som funderar på vaccinationen...Maia fick den igår vid 16-tiden och ingen feber, inget gnäll, INGENTING! Hittils iaf...men för mig kom ju febern o smärtan o det redan samma kväll. Men hon verkar ha tagit den bra Hon fick den i benet, inte i armen som jag.
    Morning

Vad skönt att hon verkar klarat sej utan några biverkningar
    Vi sitter o velar om vi ska ta den eller ej.

Btw, jag betalade just Pop klänningen, hade totalt glömt bort att jag knep hem den , men nu är pengar på väg iaf.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • Zvartaliljan
    ängeln83 skrev 2009-11-03 09:45:48 följande:
    Morning Vad skönt att hon verkar klarat sej utan några biverkningar Vi sitter o velar om vi ska ta den eller ej. Btw, jag betalade just Pop klänningen, hade totalt glömt bort att jag knep hem den , men nu är pengar på väg iaf.
    Tycker nog ni ska ta den...för o skydda lillasyster iaf. Liam är väl på dagis ibland?
    Här känns så skönt att jag o Maia är vaccinerade nu o Felipe ska vaccinera sig så fort han får, då lär ju bebis risker att få svinis minska ordentligt.

Var ju en 3-åring som dog nu...han hade visserligen en muskelsjukdom som troligen påverkade förloppet men det skrämde iaf mig tillräckligt för att åka o vaccinera Maia direkt...svinis skrämmer mig mer än vaccinet, man får ju göra en sån övervägning liksom. De som reagerat illa mot vaccinet har ju främst varit äldre...och de som blivit ordentligt sjuka i svinis har ju varit barn och yngre vuxna.
  • ängeln83
    Zvartaliljan skrev 2009-11-03 09:51:17 följande:
    Tycker nog ni ska ta den...för o skydda lillasyster iaf. Liam är väl på dagis ibland? Här känns så skönt att jag o Maia är vaccinerade nu o Felipe ska vaccinera sig så fort han får, då lär ju bebis risker att få svinis minska ordentligt. Var ju en 3-åring som dog nu...han hade visserligen en muskelsjukdom som troligen påverkade förloppet men det skrämde iaf mig tillräckligt för att åka o vaccinera Maia direkt...svinis skrämmer mig mer än vaccinet, man får ju göra en sån övervägning liksom. De som reagerat illa mot vaccinet har ju främst varit äldre...och de som blivit ordentligt sjuka i svinis har ju varit barn och yngre vuxna.
    Jo det är lite så vi tänker, att vi tar den för barnens skull, är inte speciellt orolig för min egen del men barnen vill man ju gärna skydda så gott det går.
    Liam har ju sina 15 timmar på dagis fortfarande, och där verkar det krylla av sjukdomar just nu så vi är i valet och kvalet om vi ska lämna honom eller inte. Tydligen var det ett barn på hans avdelning som skulle testas för svininfluensan igår, om han har den så plockar vi hem Liam direkt.

Ja fyyy vad otäckt det där var, fast ändå känns det ju som om det till stor del var sjukhusets fel att han dog, dom verkade ju vara ganska så nonchalanta.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • Buttelina
    Zvartaliljan skrev 2009-11-03 09:51:17 följande:
    Tycker nog ni ska ta den...för o skydda lillasyster iaf. Liam är väl på dagis ibland?Här känns så skönt att jag o Maia är vaccinerade nu o Felipe ska vaccinera sig så fort han får, då lär ju bebis risker att få svinis minska ordentligt.Var ju en 3-åring som dog nu...han hade visserligen en muskelsjukdom som troligen påverkade förloppet men det skrämde iaf mig tillräckligt för att åka o vaccinera Maia direkt...svinis skrämmer mig mer än vaccinet, man får ju göra en sån övervägning liksom. De som reagerat illa mot vaccinet har ju främst varit äldre...och de som blivit ordentligt sjuka i svinis har ju varit barn och yngre vuxna.
    två läkare på svt nyheterna idag sa att barnen inte är de mest utsatta. det är riskgrupperna och sen kommer vuxna som är 20-30 år och gravida.
  • Tasha78
    mortillsju skrev 2009-11-03 09:55:32 följande:
    + 6 cm
    tack
  • mortillsju
    Buttelina skrev 2009-11-03 09:55:23 följande:
    två läkare på svt nyheterna idag sa att barnen inte är de mest utsatta. det är riskgrupperna och sen kommer vuxna som är 20-30 år och gravida.
    Har du bestämmt dig om vaccinationen?

Jag har bestämt att låta slumpen avgöra jag Hinner vi ta vaccinationen gör vi det annars skippar vi den *undrar om inte sonen har nya influensan nu*
  • Buttelina
    mortillsju skrev 2009-11-03 09:57:06 följande:
    Har du bestämmt dig om vaccinationen?Jag har bestämt att låta slumpen avgöra jag Hinner vi ta vaccinationen gör vi det annars skippar vi den *undrar om inte sonen har nya influensan nu*
    jag skippar nog den.. skulle svinisen komma till vårt dagis så får barnen vara hemma några veckor
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15