• Daggdroppen

Vita hem

Välkommen till Vita Hem tråden!

Vi fortsätter att inspirera varandra och diskutera vårt gemensamma intresse, d.v.s. inredning med vitt som bas.

Vi har en härlig tid framför oss. Senhöst, vinter, advent, jul, nyår... Är säker på att det kommer att bli många godbitar. Jag längtar! Längtar ni?

Även fast vi är många gamlingar här så är alla nya också varmt välkomna!
  • Svar på tråden Vita hem
  • Gummsan82

Bäljar i mig det sista av kaffet... Ska snart iväg och hämta kidsen på dagis.
    Måste hinna lacka spegelramen senare så jag kan lämna in den idag. Så är den kanske färdig till på fredag... och så måste jag lägga upp och laga maken finbyxor (4st par!) Så det får bli fika och film för sönerna sen.
    Just det ja, måste ju hinna blogga lite idag med! {#lang_emotions_laughing}

• numberone
    Gummsan82 skrev 2009-10-20 13:40:43 följande:
    Ligger det inte nån sportaffär där i närheten?Har de märkesskor på SkoKanonen?
    vet faktiskt inte med sportaffär, men sko kanonen har lite nike å så nåt mer
  • Daggdroppen

Yes! Nu har jag shoppat lite kläder

Fick rabattkod 50 % på ellos så jag kikade lite vad det fanns. Den gällde alltså alla märkesvaror den här gången så jag passade på att kika på Esprit. Hittade massor som jag skulle kunna tänka mig, och dessutom på sale. Spana in casualtröjorna!!! Tyvärr kan ju inte koden användas på reaprodukter, men jag passade på att köpa jeans för den istället. Plus tre Esprit tröjor då. Supersnygga!

Nytt i bloggen:
    www.lantligharmoniochsmabarnskaos.blogspot.com/

• Pärla1
    Gummsan82 skrev 2009-10-20 12:20:55 följande:
    Det ligger ju en skoaffär utanför Gekås, Sko-Boo, har de bra priser? Eller har de en sportaffär där med? Behöver köpa mig ett par bra promenadskor. Menar om de är billiga där nere för då väntar jag med att kolla här hemma.
    Jag var nere på Ullared för ca en månad sen, köpte vinterkängor till dottern för 140 kr!!! Sanslöst billigt. De har en del märkesskor Nike, Puma, Lacoste och fina Pippi och Kavat skor till barn. Finns jättemycket, så du gör nog en rejäl vinst på att vänta.
  • Gummsan82

Pärla1; ja det var ju bra pris! Tror du de har bra promenad/gympaskor till vuxen med?

• Pärla1
    Gummsan82 skrev 2009-10-20 15:12:48 följande:
    Pärla1; ja det var ju bra pris! Tror du de har bra promenad/gympaskor till vuxen med?
    Ja, det finns allt där inne. Butiken är jättestor.
Svar på tråden Vita hem