• Daggdroppen

Vita hem

Välkommen till Vita Hem tråden!

Vi fortsätter att inspirera varandra och diskutera vårt gemensamma intresse, d.v.s. inredning med vitt som bas.

Vi har en härlig tid framför oss. Senhöst, vinter, advent, jul, nyår... Är säker på att det kommer att bli många godbitar. Jag längtar! Längtar ni?

Även fast vi är många gamlingar här så är alla nya också varmt välkomna!
  • Svar på tråden Vita hem
  • Gummsan82
    numberone skrev 2009-10-19 19:41:28 följande:
    det blir minst 1 gång i månaden...
    Det ligger ju en skoaffär utanför Gekås, Sko-Boo, har de bra priser? Eller har de en sportaffär där med? Behöver köpa mig ett par bra promenadskor. Menar om de är billiga där nere för då väntar jag med att kolla här hemma.
  • Gummsan82
    Villa Nordåker skrev 2009-10-20 06:03:01 följande:
    God morgon, idag känner jag mig nästan utvilad.Släckte nog lampan innan halv tio igår och har bara varit vaken en gång när jag hämtade in Jacob som vaknat i sin säng runt halv två tiden.Dricker lite kaffe, Jacob kollar på Drömmarnas Trädgård och Saga ligger i sängen och maken sover, han jobbade länge igår.
    Låter som en mysig morgon!
  • Gummsan82

Nu har jag fått iväg paketet till min lillasyster. Kan ni gissa vad det kostade att skicka????

• numberone
    Gummsan82 skrev 2009-10-20 12:20:55 följande:
    Det ligger ju en skoaffär utanför Gekås, Sko-Boo, har de bra priser? Eller har de en sportaffär där med? Behöver köpa mig ett par bra promenadskor. Menar om de är billiga där nere för då väntar jag med att kolla här hemma.
    Har inte varit på sko-boo, jag brukar gå på Sko Kanonen som ligger där HM låg förut. Där har dem masssa fina skor till super priser. Finns även en del märkesskor...
  • Bellevue
    Gummsan82 skrev 2009-10-20 12:27:01 följande:
    Nu har jag fått iväg paketet till min lillasyster. Kan ni gissa vad det kostade att skicka????
    Massormycket! Men det var det värt!!
  • Gummsan82
    Bellevue skrev 2009-10-20 13:32:31 följande:
    Massormycket! Men det var det värt!!
    Hi hi gick lös på 232 spänn!!!!!!
    Men som sgat det är hon värd!
    Hoppas hon hinner få paketet tills på fredag...
  • Gummsan82
    numberone skrev 2009-10-20 13:18:15 följande:
    Ligger det inte nån sportaffär där i närheten?
    Har de märkesskor på SkoKanonen?
  • Gummsan82
    Gummsan82 skrev 2009-10-20 13:40:43 följande:
    Ligger det inte nån sportaffär där i närheten?Har de märkesskor på SkoKanonen?
    Det blv lite konstigt... {#lang_emotions_undecided}
    Ja ja det var till NUMBERONE iaf!
Svar på tråden Vita hem