• Daggdroppen

Vita hem

Välkommen till Vita Hem tråden!

Vi fortsätter att inspirera varandra och diskutera vårt gemensamma intresse, d.v.s. inredning med vitt som bas.

Vi har en härlig tid framför oss. Senhöst, vinter, advent, jul, nyår... Är säker på att det kommer att bli många godbitar. Jag längtar! Längtar ni?

Även fast vi är många gamlingar här så är alla nya också varmt välkomna!
  • Svar på tråden Vita hem
  • Pums

Här är det riktig London dimma idag. Mannen fyller år men han sover då han jobbat hela natten. Har precis lagt lillen också som har varit vaken sen 4.30 i morse. Nu ska jag passa på att göra i ordning mig själv!

• Mimmi 71

Nu har jag anslutit mig - ni försvann ju

• Pums

Min lilla kisse är dålig så nu måste jag iväg akut till veterinären. Hon har svårt att kissa och bajsa och de ville att vi skulle komma dit omgående.
    Min man har sovit en timme nu efter att ha jobbat hela natten och jag måste väcka honom vid tio för att han måste ta hand om lillen hemma när jag åker iväg.
    Kul för honom med två timmars sömn men jag har inget val då vi inte har någon i närheten som kan vara barnvakt. Och att ta med en liten vilde till en veterinärpraktik är uteslutet!

• Prinsessan Leia

morrn på er!
    tät dimma här oxå, va otäckt att köra bilen till jobbet, fick kryp köra. Blev vimsig och yr av att inte se ngt
    jobb jobb jobb
    japp så ser veckan ut
    längtar efter helg, bara mysa ner oss i sängen/soffan och njuta
    Ska inte göra ett skvatt faktist, alla är vi hemskt trötta hemma
    ingen tid alls över
    men snart landar man väl, julen närmar sig lika så min födelsedag!!

• Gummsan82

Morrn' da! {#lang_emotions_sunny}

Verkar som om de flesta av och går runt i filmjölk idag. Försökte förklara för Lucas i morse vad dimma är, varför det är dimma. Sa nått om att marken är varm och så kommer det kall luft från molnen... {#lang_emotions_dreamer} Han köpte det iaf!

Isac är ledig idag så vi gör mest ingenting, nja.. jag fixar med tvätthanteringen; sorterar, fyller och tömmer maskiner, hänger, viker... det vanliga ni vet Och han leker på brorsans rum och lyssnat på Jujja & Tomas Wieslander

Skulle lämnat in den färdigmålade spegelramen igår kväll men det var stängt så jag tog vägen förbi loppisen på väg till Ica/posten. Hämtade en 7-armad adventsljusstake och en näver stjärna som jag lagt undan, 40kr/st! Sen blev det två röda emaljerade krukor/hinkar, en lite julig kruka, en stor fin korg, 2 st uppsättningar pepparkakskläder, en vaggvisebok, par extra sulor till Lucas stövlar och 2 st dubbla ringar till ex murgröna. Så jag impulsshoppade för 265kr ca! {#lang_emotions_surprised} {#lang_emotions_tongue_out}

Svar på tråden Vita hem