Fluffiga: Va bra att du gjorde en ny tråd! Fina bilder från barnens rum också.
Va läskigt det låter med dotterns anfall.
Gummsan: Vilken omtänksam syster du är som skickar så gulligt paket. Blev hon överraskad? Duktig du är som tränat också.
Anton: Usch va tufft med skrikiga nätter. Det är verkligen ingen lyx att vara småbarnsföräldrer. Tur att man älskar sina barn så mycket att man kommer på sätt som gör så att det går lättare.
Tjock kulan: Kul att se dig också. Skönt att se att du också skriver lika sporadiskt som jag i tråden. Hinner går flera dagar innan jag läser ikapp och då vet inte inte riktigt vad jag skall skriva längre.
Hur mår lilla Elsa? Vad säger storasyster? Har det blivit lite extra jobbigt med trotset mm?
Cornelia har blivit jättemammig, skall gosas och vara hos mig hela tiden. Trodde att hon skulle bli pappig nu när Gabriel kom, men det är inte så lätt när pappa jobbar borta hela tiden ifs.
Pums: Känner igen mig i det du skriver. Maken har varit bortrest en vecka och självklart saknar jag honom, men tänker på allt som kommer dras fram och inte plockas undan så fort han kommer hem.
Älskar att ha det städat och fint för min egen skull när han är borta, men när han är hemma vill jag ju inte vara städerska åt honom!