• Daggdroppen

Vita hem

Välkommen till Vita Hem tråden!

Vi fortsätter att inspirera varandra och diskutera vårt gemensamma intresse, d.v.s. inredning med vitt som bas.

Vi har en härlig tid framför oss. Senhöst, vinter, advent, jul, nyår... Är säker på att det kommer att bli många godbitar. Jag längtar! Längtar ni?

Även fast vi är många gamlingar här så är alla nya också varmt välkomna!
  • Svar på tråden Vita hem
  • Arctura
    versan skrev 2009-10-21 14:24:33 följande:
    Kolla vilket underbart skrivbord.ser framför mig hur snyggt det blir med vit färg på. kontsigt att dom inte skrivit ut ett pris dock...www.blocket.se/vasternorrland/Gamla_Mobler_22...och vagnen & vaggan. sööööta
    Ett sånt skrivbord, fast med "Skåp" på båda sidorna, har jag som bara står och vänrar på att målas.... det är gult i dag....
  • Sagalin
    Pums skrev 2009-10-21 13:01:30 följande:
    Lill kissen led "bara" av urinvägsinfektion. Så nu blir det penicillin och specialfoder för hela slanten. Det var tur att vi åkte iväg då det kommit lite blod i urinet.Så japp, då har man bränt lite härliga pengar så där lite oväntat, en nätt liten summa på 1500 kr för vård + specialmat+ medicin. Skoj, nej inte alls.Men huvudsaken är att hon blir bra.För sju år sedan hade jag en kisse som blev sjuk och dog i cancer i alldeles för unga år och det var fruktansvärt.Jag lag då ned massor med pengar för att försöka rädda honom men förloppet gick så fort och tillslut fanns det inget att göra så han fick somna in.Saknar honom än, världens goaste kisse.
    Stackars lilla kisse.
  • Pärla1
    Gummsan82 skrev 2009-10-21 12:19:59 följande:
    Hur länkar man till en tävling?
    Först sparar man bilden från tävlingssidan,på typ skrivbordet. Sen
    går man in i "Anpassa" menyn och lägger till en Gadget, och då väljer man att lägga upp bilden och så finns det ett fält där som man kan skriva adressen till den aktuella bloggen.
Svar på tråden Vita hem