Inlägg från: AnAngel |Visa alla inlägg
  • AnAngel

BF Juni 2010!

Bustrollen: De är ju bra att allt låg bra!
    Annat var de för mig i fredags, lågt blodtryck, visste de redan hade varit yr i flera dagar *S*, lågt i b-glukos 3,9 (fast var hungrig) men blodvärdet var bra 138 .
    Ska göra ett vul den 4 nov, längtan dit är enorm!

Just ja, är ju ny i denna tråden, men känner igen en hel del av er! Varit lite dålig att kika mailen här oh såg att jag had fått en inbjudan hit, bra intiativ att samla ihop folket!

Jag mår konstant illa, dock kräks inget,än! Och är så fenomenalt hungrig, hela tiden, och spelar inge roll om jag ätit och är mätt mår illa ändå, får gå med massa frukter, mandarin och så för annars stoppar jag i mig bullar och mackor, inge bra hela tiden!

• AnAngel

Nu har jag bokat nupp/kub test, är så nyfiken, och de va svårt att få bra tider, å blir i början av dec, ngn mer som tänker göra ngt sånt? 1800 kr, i stan, stockholm, så fick man alla bilder på cd skiva, så värt varenda krona!

• AnAngel

milliemolly: men usch då... ja de va ju inge bra, var de ett ma du hade då el?
    Men du ska se att allt går bättre nu!
    Fick du någe stöd eller så sist när du fick så dåligt resultat?
    Lycka till!

• AnAngel

milliemolly: Håller helt med dig, mer oro än glädje! Hade själv ett ma i Juli i v 10, och då hade jag inte en tanke på att de kunde bli missfall, så de kom som en chock! Men är överlycklig över att de tog sig så fort igen! Och ska därför göra vul den 4 nov, för att stilla min oro och sen kub/nupp i dec. har en jätte bra bm så de känns toppen!

• AnAngel

Frusna Flickan: Sund inställning du har, men kanske är "lättare" om man har 3 härliga barn innan också! Mitt ma i Juli höll på knäcka mig, men tog mig ur de när jag insåg att kroppen gjorde bara de som den skulle göra, ngt var fel på den lilla! Så är hoppfull denna gången! sköt om dig, och lycka till om de blir ett nytt försök! Massa kramar

Ojoj man är borta en dag och så har man flera sidor att läsa igen!! Men de är kul att läsa om alla! Längtar till vul 4 nov, sen KUB/NUPP i dec, och så längtar jag till Julafton, då vi alla kommit en bra bit på vår väg! Håller tummar och tår för oss alla!

• AnAngel

Grattis till er som ska ha tvillingar, gud va roligt! De blir ju dubbel lycka!

• AnAngel

Mina symtom är
    *illamående
    *trött (sover middag varje dag)
    *svullna bröst (kan inte ens nudda dem emellanåt för de gör så ont då)
    *växtvärk (eller ja, de drar i nedre delen av magen...)
    Är i v 8+4 idag... och tycker tiden går sååå sakta!
    Längtar till onsdag, då ska vi göra VUL.

• AnAngel

Mina symtom är
    *illamående
    *trött (sover middag varje dag)
    *svullna bröst (kan inte ens nudda dem emellanåt för de gör så ont då)
    *växtvärk (eller ja, de drar i nedre delen av magen...)
    Är i v 8+4 idag... och tycker tiden går sååå sakta!
    Längtar till onsdag, då ska vi göra VUL.

• AnAngel

usch inatt vid tre hade jag sån huvudvärk så jag bara grät, sen tog jag två alvedon och somna och 05:30 när kl ringde va den helt borta, men usch va trött jag var då!

Imorgon blir de vul, ojoj va nervös jag är för att ngt ska vara galet... hoppas jag kan sova inatt ändå!

• AnAngel

Idag var vi på vul, wow va häftigt, en miniatyr människa! hade en jätte duktig läkare som peka och visa allt smått... hjärtat ticka för fullt och vi fick även se den lill* röra sig! Blev flyttad till v 8+4 (så 3 dar bakåt....) men hade de på känn... Längtar till 4 dec nu när vi ska göra KUB, är så nyfiken igen, då ska jag även ta med mig syrran så hon får se . Va så skönt att få se den lilla leva efter vårt ma i Juli... nu känns allt underbart!
    så folk börjar ta försäkringar nu.... känns tidigt, men kanske är dags för de, ska kolla up pde jag med!

Svar på tråden BF Juni 2010!