Inlägg från: stina84 |Visa alla inlägg
  • stina84

BF Juni 2010!

Hörni. Jag tror jag kände något idag... Kännde så väl igen det från förra gången, men så var det ju över lika fort som det kom så nu i efterhand blir man ju ändå tveksam.. Men det var vid denna tidpunkten som jag började känna de första rörelserna med dottern med..♥

♥(¯`°?.¸ ♥mamma till världens underbaraste flicka, Salome 070314 ♥¸.?°´¯) ♥
  • stina84
    hoppfull trots allt skrev 2009-11-17 18:04:04 följande:
    Usch, idag har varit en skitkobbig dag.. Min svägerska har varit på rutin UL och fått reda på att fostret dött i v 12.. Lider verkligen med dom.. Var ju med om det samma fast i v14 innan vi fick Alice och man slungas snabbt tillbaka till samma känslor av maktlöshet man hade då..
    usch vilket jobbigt besked...Förstår att det får dig att minnas...
  • stina84
    Milliemolly skrev 2009-11-17 19:24:00 följande:
    Jag tycker också att jag känner något.............är faktiskt nästan säker. Det är ju min tredje grav. men andra barnet och jag känner igen det. Mysigt. det är kasnke 1-3 gånger per dag som jag känner det.
    Ja! Jag kände det igen innan, blev riktigt paff denna gången med! Vilken vecka är du i?
    Fargoli skrev 2009-11-17 19:49:09 följande:
    Stina84 & Milliemolly: Vilken vecka är ni i?Dottan55: Härligt! Ska göra rul den 28:e vi Hoppfull trots allt: Fy vad hemskt! Vet inte vad jag ska säga :-/
    Jag är i 11+0. Kände ungefär vid denna tiden med när jag väntade dottern
    I v.17 med dottern kände man jätte tydligt utanpå magen med
  • stina84
    Bjornis skrev 2009-11-17 20:38:06 följande:
    Oj, idag hörrni har jag fått cravings på mjölk! Jag dricker inte mjölk, lite halvt laktosintolerant men bäljade i mig ett stort glas ÄNDÅ. Haha. Sen har jag fått sushicravings nu. Inte kunnat tänka på sushi innan men i förrgår kom längtan tillbaka och idag fick jag äntligen äta det. Vill ha mer nu. Hehe. Sushi och mjölk. Ja, kunde ju va ostkrokar och kakor så jag är nöjd.
    Är förmodligen något i mjölken (kalk kanske) som du saknar eller har brist på. Kroppen är verkligen fantastisk!
  • stina84

Thesso:
    Mysigt att få lyssna på bebisen! Jag längtar

• stina84
    Bjornis skrev 2009-11-18 09:05:23 följande:
    Jahapp på er. Jag lämnar tråden eftersom vul:et imorse inte visade på hjärtaktivitet. Vi fick ju se hjärtat i v 8 men nu i v 11 hade det stannat. Vi ska kolla på måndag igen men som han sa så ska man se hjärtat nu. Sen räknade han att den var i 8+2-3 när jag säger att vi är i v 10+2 så känns HOPPLÖST. Ska man börja tempa och äl-test och kämpa igen nu då. Lite bitter. Men så klart glada att vi ens kunde bli med barn... Lycka till med era små!!
    Nej vad ledsen jag blir för eran skull! Beklagar så mycket... Vill sända en varm kram och önska er all lycka i framtiden. Hoppas det tar sig snart igen ♥
  • stina84

Nä, nu får det vara bra med ma och mf i denna tråden. Tycker det varit tillräckligt med tråkigheter nu! Fasar för att få dåliga besked på Kub den 2 december...
    Fy vilket skitväder det är hemma idag.. Regn regn och regn... Så deprimerande!
    Känner inte för någonting idag. Har en massa tvätt som behöver tas omhand och endel kvar att tvätta. Sedan behövs det dammsugas med.
    Det är så äckligt, hela vårat hus är överfullt med flugor! Dödar nog en 7 st. varje kväll i dotterns rum enbart! Samma visa varje år..

• stina84

Parlar: Hej och välkommen! Såg först nu att du var ny här

• stina84
    Winterfresh skrev 2009-11-18 14:19:11 följande:
    Skickar många styrkekramar till Bjornis och er andra som fått mf/ma...Hoppas det tar sig snart igen för er.Idag har jag känt mig vrålkonstig, blir anfådd för minsta lilla, orkar inte gå upp för trappen till övervåningen. Åkte en sväng till IKEA med sonen på förmiddagen och hade en molande värk i magen hela tiden, eller mer åt det stramande hållet. Kommer inte ihåg att jag hade så här när jag väntade sonen.Börjar bli nojjig för KUB ul på måndag, efter att suttit och läst om en massa som fått mf/ma så kan man inte annat än bli nojjig. Tycker så synd om er alla. Nu ska man försöka väcka sonen från middagslur och sen hitta på nåt innan sambo kommer hem från jobbet...
    Jag är med andfådd. Klarar ingenting längre. Man kan inte tro jag slutat röka. Tvärtom, precis som om jag hade rökt 2 pkt om dagen och inte rört mig på ett par veckor..
    Idag ska vi ner till vc. Gubben och dottern ska vaccinera sig. Vi vet ju faktiskt inte till 100% att vi haft svininfluensan så jag vill skydda min dotter och även mig själv. Jag går ju hemma hela dagarna och rör mig inte ute bland stora folksamlingar så mkt nu. Men gubben och lillan gör ju det så jag vill inte de blir sjuka och inte heller drar hem skiten till mig. SKulle jag dessutom bli sjuk så måste gubben vara frisk och orka ta hand om dottern..
    Jag är egentligen motståndare till detta vaccin. Tycker det är för oprövat. Samtidigt skulle jag aldrig förlåta mig själv om min dotter blev sjuk och inte klarade sig. Var de tvungna att ändra beslutet att barn mellan 6 månader och 3 år inte fick vaccin. Var lättare när någon fattade beslutet åt en....
  • stina84
    Mrs Tercan skrev 2009-11-18 16:14:36 följande:
    hmm, här e en till som e gravid ivecka 12 nu=) bf är 7 juni=))) Jag har sedan tidigare en dotter som är 2 år, vi var på två års kontroll idag och de ville vaccinera henne mot inflensan men vi valde för att vänta, dels för att det fortfarande verkar osäkert med vaccin till små barn o dels för att hon e lite förskyld... men det lutar mot att hon kommer vaccineras..
    Hej och välkommen! Vi har BF samma dag Det lär väl ändra sig efter RUL, men ändå
Svar på tråden BF Juni 2010!