Winterfresh skrev 2009-11-18 14:19:11 följande:
Skickar många styrkekramar till Bjornis och er andra som fått
mf/
ma...Hoppas det tar sig snart igen för er.Idag har jag känt mig vrålkonstig, blir anfådd för minsta lilla, orkar inte gå upp för trappen till övervåningen. Åkte en sväng till IKEA med sonen på förmiddagen och hade en molande värk i magen hela tiden, eller mer åt det stramande hållet. Kommer inte ihåg att jag hade så här när jag väntade sonen.Börjar bli nojjig för KUB
ul på måndag, efter att suttit och läst om en massa som fått
mf/
ma så kan man inte annat än bli nojjig. Tycker så synd om er alla. Nu ska man försöka väcka sonen från middagslur och sen hitta på nåt innan sambo kommer hem från jobbet...
Jag är med andfådd. Klarar ingenting längre. Man kan inte tro jag slutat röka. Tvärtom, precis som om jag hade rökt 2 pkt om dagen och inte rört mig på ett par veckor..
Idag ska vi ner till vc. Gubben och dottern ska vaccinera sig. Vi vet ju faktiskt inte till 100% att vi haft svininfluensan så jag vill skydda min dotter och även mig själv. Jag går ju hemma hela dagarna och rör mig inte ute bland stora folksamlingar så mkt nu. Men gubben och lillan gör ju det så jag vill inte de blir sjuka och inte heller drar hem skiten till mig. SKulle jag dessutom bli sjuk så måste gubben vara frisk och orka ta hand om dottern..
Jag är egentligen motståndare till detta vaccin. Tycker det är för oprövat. Samtidigt skulle jag aldrig förlåta mig själv om min dotter blev sjuk och inte klarade sig. Var de tvungna att ändra beslutet att barn mellan 6 månader och 3 år inte fick vaccin. Var lättare när någon fattade beslutet åt en....