Inlägg från: stina84 |Visa alla inlägg
  • stina84

BF Juni 2010!

Nu är det gjort! Efter 45 min väntan fick dottern och mannen sitt vaccin. Känns skönt nu ändå. Hoppas lillsnuttan inte mår alltför dåligt imorgon!
    Jag väljer att inte ta den, om jag ska ta den blir det efter v.28 någon gång. Får se när jag är där hur det ser ut med influensan då. Kanske har det bättre vaccinet nåt Sverige då, och kanske har de fått fram mer fakta.

Nu ska vi snart ner och påbörja kvällsmat. Sååå sugen på toast ikväll med kall oboy till

♥(¯`°?.¸ ♥mamma till världens underbaraste flicka, Salome 070314 ♥¸.?°´¯) ♥
  • stina84
    Vilda Tiger skrev 2009-11-18 18:36:06 följande:
    Välkomna, ni nya! BjornisJag beklagar det tråkiga beskedet. Upp på hästen åter, jag vill se dig hänga i nån bf-tråd snart igen! Kramar till dig och din man. Jag gillar inte den är lönnfeta känslan... har svårt att förlika mig med den. En skitsak, jag vet, men nåt problem ska man väl ha.
    jag känner mig med lönnfet!
    Har inte gått upp mer i vikt nu iallafall, skönt!
  • stina84

Var bara tvungen att lägga upp en bild på min snea morgonmage. Visst syns det!?

• stina84
    Winterfresh skrev 2009-11-19 10:27:34 följande:
    stina84: så där såg min mage ut när jag väntade sonen :) han låg alltid på höger sida tills dagen innan förlossningen då låg han på vänster sida. Såg superroligt ut när magen var lite större..*S*
    haha ja, samma när jag väntade dottern! Fast så här tidigt syntes det inte. Fast de säger ju att mangen syns tidigare med nr. 2 OCh det stämmer ju
  • stina84

Ja det är superhäftigt! Vill inte gå upp och kissa för då försvinner magen haha Ändå gången på hela dagen som jag verkligen känner mig gravid! Det kommer snart för er andra med, det lovar jag

• stina84
    kristallen skrev 2009-11-19 11:26:17 följande:
    Ja, och kan inte låta bli att skratta för så ser min mage ut också fast den är sne åt andra hållet Och så har jag mer hull hahahahIdag går jag in i v 10 . Men vill att det ska gå fortare!!!! Nästa vecka på ons har jag inskriving
    hH ja det beror på vilken sida jag legat på och sovit! Ligger jag på vänster sida så är magen sne på vänster sida.  Men det är så mysigt när det börjar synas
  • stina84

haha, skulle det ju stå, inte hH

stina84 skrev 2009-11-19 11:35:01 följande:
    hH ja det beror på vilken sida jag legat på och sovit! Ligger jag på vänster sida så är magen sne på vänster sida.  Men det är så mysigt när det börjar synas
  • stina84
    Thesso skrev 2009-11-19 11:35:35 följande:
    Bara jag som är fast i förlossningskliniken? Var lika dan när jag väntade första. Då var jag även manisk på riskförlossningar. Gubben tyckte jag var hel knäpp och sa att det var som att kolla på filmer om flygkrascher innan man skulle ut och flyga. Hahaha
    Jag tittar på det med, fast blir så irriterad över att alla ska föda likadant och i gyn ställning. Ingen fri vilja liksom. Dessutom så kan jag itne fatta hur de tillåter hela tjocka släkten vara med under förlossningen.
    Gubben vill inte se det så sittar han också och tittar så får jag snällt välja en annan kanal Jag har ju dessutom jobbat på förlossningen och sett ganska många förlossningar nu, och ingen upplevelse slår ju det Förutom ens egna förlossning då såklart
  • stina84
    hoppfull trots allt skrev 2009-11-19 12:27:35 följande:
    oj oj vad det skrivs.. Häftig mage stina84!Har mått illa ett par dagar och i natt har jag haft ONT i magen hela natten.. Dottern har sovit urkasst, somnade inte riktigt innan kl 3 inatt. När man ligger vaken så och har ont är det lätt att tankarna vandrar iväg och man inbillar sig massor.. Hoppas det beror på min sega förkylning eller nåt..Jag vill att det ska vara 30 nov IDAG! Vill ha ULet inför FVP gjort nu, har lite ångest för själva UL, vill inte uppleva en total tystnad och: Jag ska gå och hämta läkaren, igen.. Jag vill ha UL gjort och bevis på att allt ser bra ut men det vill vi ju alla..
    Tack Det känns lite ballt faktiskt
    Jobbigt när man inte får sin sömn. Det inda i magen kan ju ha berott på precis vad som helst, men förstår att du ändå funderar. Det hade jag ju med gjort.. Bara du mår bra nu så
    Bi ska med snart på UL, läääängtar. Även fast jag bara varit gravid en gång innan och den graviditeten gick hur bra som helst så är även jag orolig denna gången.. Beror nog på alla sorgsna berättelser man läser om här på FL och även IRL.
    Det kommer säkert se jätte bra ut! Tänk att vi snart ska få se våra små. Och denna gången kommer det vara full action där inne
  • stina84
    majess skrev 2009-11-19 13:36:53 följande:
    har du gjort vul hittils? jag har gjort bägge o måste säga att vul,et var mycket bättre! blev riktigt besviket på ul,et,man såg inte alls lika tydligt..btw vad coolt att din mage var så tydlig...två???
    jag gjorde vul i v.5-6 någon gång. Jag såg inte ett jota. De sa bara att graviditeten låg där den skulle. OM det skulle kunna vara två så är det ju inte säkert att de såg det då. Men jag tror verkligen inte att det är 2. Fick mage tidigt med dottern med Fast hade iofs. blivit väldigt glad över 2 st
Svar på tråden BF Juni 2010!