hoppfull trots allt skrev 2009-11-19 12:27:35 följande:
oj oj vad det skrivs.. Häftig mage stina84!Har mått illa ett par dagar och i natt har jag haft ONT i magen hela natten.. Dottern har sovit urkasst, somnade inte riktigt innan kl 3 inatt. När man ligger vaken så och har ont är det lätt att tankarna vandrar iväg och man inbillar sig massor.. Hoppas det beror på min sega förkylning eller nåt..Jag vill att det ska vara 30 nov IDAG! Vill ha ULet inför FVP gjort nu, har lite ångest för själva
UL, vill inte uppleva en total tystnad och: Jag ska gå och hämta läkaren, igen.. Jag vill ha
UL gjort och bevis på att allt ser bra ut men det vill vi ju alla..
Tack

Det känns lite ballt faktiskt
Jobbigt när man inte får sin sömn. Det inda i magen kan ju ha berott på precis vad som helst, men förstår att du ändå funderar. Det hade jag ju med gjort.. Bara du mår bra nu så
Bi ska med snart på UL, läääängtar. Även fast jag bara varit gravid en gång innan och den graviditeten gick hur bra som helst så är även jag orolig denna gången.. Beror nog på alla sorgsna berättelser man läser om här på FL och även IRL.
Det kommer säkert se jätte bra ut! Tänk att vi snart ska få se våra små. Och denna gången kommer det vara full action där inne