haha det märks att det är helg!
Gubbarna är hemma och det skrivs inte lika mycket i tråden 
Summer skrev 2009-11-22 16:59:06 följande:
Hej tjejer!Precis som mejola skrev så infinner sig spökveckorna i v. 10-16 pga kroppen har vant sig vid graviditeten. From den dagen jag gick in i v 11 så försvann min mage, den lilla kula jag fått, jag hade ingen molvärk och brösten ömmade inte heller. Jag fick PANIK. Men sen läste jag om spökveckorna och har hållt huvudet kallt och nu har molvärken kommit tillbaka för fullt, illamåendet är värre än tidigare och jag har yrsel/känner mig sjösjuk (kräks nästan en gång om dagen).På tisdag går jag in i vecka 12 och jag bara längtar och vill att tiden ska gå!2 december gör jag mitt KUB och hoppas verkligen att allt ser bra ut då *nervös*Hur mår ni andra? Har inte varit på tråden på ett tag..
Hej tjejen! Det var ett tag sedan man hörde dig i tråden.

Här är allt bra, känner mig inte gravid för 5 öre... Ser att du ska göra kub den 2 december, det ska jag med

I senaste laget, men men. Går in i v.13 på tisdag. Har en känsla av att de kommer flytta tillbaka mig någon dag på kub, det gjorde de när jag väntade dottern.. Hoppas du mår bättre snart!
mjauen skrev 2009-11-22 18:08:23 följande:
Ja, skulle gärna åka dit, men även om det är hur billigt som helst där så tvivlar jag på att det skulle lönas i längden. Bor ju i Finland o bara resan till Sverige är ju inte direkt gratis. Det är ju "bara" en o en halv vecka kvar då till ditt kub. Jag är väl en av de få som tycker att tiden gått fort ändå. Ok i början gick den i snigelfart men sen mitt i allt var man i v.11. Idag är jag i v.11+1 så nu vågar jag börja hoppas att allt ska va bra.
Ajdå, ja det är ju en bit att åka...

Men skulle ni av någon anlegning besöka Sverige, och då mellan Sverige, så måste ni ju bara åka dit

Jag håller f.ö med dig. Tycker tiden går jätte fort nu.