• klarafina1

Vart köper man en kattfälla??

ja precis som överkriften säger...

• Svar på tråden Vart köper man en kattfälla??
  • ming

Anna-> Förstod du inte vad felet var?
    *häpnar*

• AnnaGBG

Nej, därför att han uppmuntrade ingen, han skrev vad han gjort men att han ej rekommenderade det osv... Jag tycker INTE om innehållet i inlägget men jag förstod alltså inte EXAKT vad som stred mot reglerna...

• Sarasnaran
    Alltså...
    Hur svårt är det att läsa vad jag skriver?
    Ska det diskuteras något härinne så ska det vara i frågan om var man köper en kattfälla.
    INGET ANNAT.

/Moderator
  • AnnaGBG

Ganska svårt tydligen... Jag uppfattade ditt första inlägg som att man kunde läsa i REGLERNA ( som man kan hitta högt uppe i ett blått fält ) vad som fick diskuteras.... Hm...trött...japp...
    Jag ber om ursäkt för att jag är trög Vad det gäller kattfällorna så är jag färdig... Godnatt!

• slainte

Kattfällor går inte att köpa. Har man problem med katter får man vända sig till den kommun man bor i och prata med de som är ansvariga för miljö och hälsa.

• Norahs mamma

Det finns minkfällor, snaror mm...

Om du är seriös i din fråga kan jag ta reda på vilken fälla som är mest lämpad för en katt.
    Sambon och min farfar är jägare och jagar ibland med fällor, bl a på uppdrag av länsstyrelsen

• klarafina1

Noras mamma
    ja gärna jag kan inte ha dom springande inne i mitt hus och pissa och skita överallt.

• Norahs mamma

då återkommer jag med ett privat mess (så vi slipper inlägg av alla andra här ) när jag pratat med nån av de...

• gyro

vissa kattföreningar har ju fällor för att fånga in vildkatter bygger dom fällorna själva då eller tro?

• Love My Chihuahua

Jag är nyfiken på vad du ska göra med katterna när dom är i kattfällan? Var inte elak bara!!!

Svar på tråden Vart köper man en kattfälla??