Vart köper man en kattfälla??
ja precis som överkriften säger...
ja precis som överkriften säger...
Anna-> Förstod du inte vad felet var?
*häpnar*
Nej, därför att han uppmuntrade ingen, han skrev vad han gjort men att han ej rekommenderade det osv... Jag tycker INTE om innehållet i inlägget men jag förstod alltså inte EXAKT vad som stred mot reglerna...
Ganska svårt tydligen... Jag uppfattade ditt första inlägg som att man kunde läsa i REGLERNA ( som man kan hitta högt uppe i ett blått fält ) vad som fick diskuteras.... Hm...trött...japp...
Jag ber om ursäkt för att jag är trög Vad det gäller kattfällorna så är jag färdig... Godnatt!
Kattfällor går inte att köpa. Har man problem med katter får man vända sig till den kommun man bor i och prata med de som är ansvariga för miljö och hälsa.
Det finns minkfällor, snaror mm...
Om du är seriös i din fråga kan jag ta reda på vilken fälla som är mest lämpad för en katt.
Sambon och min farfar är jägare och jagar ibland med fällor, bl a på uppdrag av länsstyrelsen
Noras mamma
ja gärna jag kan inte ha dom springande inne i mitt hus och pissa och skita överallt.
då återkommer jag med ett privat mess (så vi slipper inlägg av alla andra här ) när jag pratat med nån av de...
vissa kattföreningar har ju fällor för att fånga in vildkatter bygger dom fällorna själva då eller tro?
Jag är nyfiken på vad du ska göra med katterna när dom är i kattfällan? Var inte elak bara!!!