• klarafina1

Vart köper man en kattfälla??

ja precis som överkriften säger...

• Svar på tråden Vart köper man en kattfälla??
  • Norahs mamma

Alla med ovälkomna katter kan få låna min vovve ett par timmar. Släpp lös i lägenheten, ge honom ett ben...
    Så får naturen ha sin gång...
    Ingen katt kommer gå in där nå mer

• AnnaGBG

Norahs mamma--Det är faktiskt en bra idé. TS, känner du ingen med hund som du kan låna hem några gånger. Koppla den utanför och låt den skrämma bort katterna...

• ming

Hoppas du skojar, ingen är väl så korkad att de efter katters kissande inne i en bil fortfarande gång på gång inte stänger rutan.

• RadixLecti

ming... kanske är en cabbad bil?

• AnnaGBG

Eller en skrothög med trasiga rutor och det enda som är fräscht är baksätet därav ilskan...

• RadixLecti

Jodå, utgå från värsta möjliga. Bra idé.

• ming

Radix-> Menar du att man ändå skulle vara så korkad (lat?) att man inte skulle fälla upp taket när man VET att en katt kissar i baksätet?
    Eller att någon person kan hoppa in bara för att man kan, eller en massa fiskmåsar kan skita ner innanför, eller vad som...

• AnnaGBG

En dålig idé hade varit att vara vänligt inställd till en som skjuter katter utan att ens erkänna....

• ming

Bängan-> Sen är det väl inte konstigt att de inte "brydde" sig, iom att du aldrig brydde dig om att tala om det för dem, utan bara gjorde det.

• såsen

Till bängolle
    Vet inte vad jag ska säga...men du har gjort mig myvket upprörd ...hur bara kan du skjuta ett djur och då de handlar om katt så är de de jag menar...????

Rent personligt känner jag hat till dig du kan inte vara en god person... fy för och ha dig som granne
    Skulle be polisen gräva på din tomt om de nu är där du gömmer ditt fynd....

Mina tankar går just nu till de drabbade katt ägarna ....du har fått mig riktigt upprörd att man kan vara så kallsinnig de fattar inte jag

Skulle då aldrig kunna skada något djur...

Nä fy fan säger jag och de kommer från hjärtat

Svar på tråden Vart köper man en kattfälla??