Vart köper man en kattfälla??
ja precis som överkriften säger...
ja precis som överkriften säger...
Nä dom får man ringa efter så kommer dom och tar hand om problemet.
Fast jag tycker ända att du har det moraliska ansvaret för ett eventuellt dödande av katterna.
Men om man läser lagstyckena här ovan sa verkar det ju inte vara tillatet utan tillstand sa det blir nog ingen slakt av det hela.
slakt *asg*
vad har du fått det i från siames.
Kommunjägarna har rätt att utföra ett uppdrag om det förekommer tidigare varningar men inget har hänt
Med tillstand fran polisen. Och da lär de väl kontakta ägaren igen först. Dessvärre för dig för jag förstar faktiskt att det kan vara jobbigt.
siamense ja det lär dom nog göra .
till vilken nytta då.
Nä nu ska vi fiak ha det ni andra i tråden ts uttgår.
Usch, ts, det verkar nästan som du tycker det är kul med våra reaktioner, även att andra i tråden gör det. Svårt att nå sådana som er.
Carniwhore-> Nä ts har inte sagt något om att döda, men hon har inte heller förnekat och förklarat vad hon ska göra.
TS-> Så VAD är det du ska göra?
Förresten hade vi en granne som sköt en av våra katter när vi bodde ute på landet för många många år sen. Förstår inte njutningen av det. För att bara skjuta katten för att bli av med den känns som absolut definitivt den allra sista utvägen. Och att göra det direkt utan att ens prata med ägaren är så j*vla psycho att det måste vara för dödandets skull.
För att inte tala om att det är olagligt och jag hoppas att du ts åker dit om du gör det.
ming:
åh, jag tycker det är jätte hemskt. och är nog den största djurvänn jag känner, jag ville mest visa hur vi brukar regera här på fl.
alltid så är det några som gör egna antaganden, å mest i de grövsta laget, det irriterar mig väldigt.
men visst, trådarna är ju till för att spekulera i. men när man gör ett sådant antagande tycker jag det blir fel.
även om nu inte ts har varken sagt bu eller bä, vilket är konstigt när vi är många som frågat.
då tycker jag iof nästan att det är fritt fram att anta.
nu blev det motsägelsefullt, men jag kan inte formulera mig på annat sätt.
Carniwhore->
Klarafina...Kan du inte bygga en egen fälla då?