• Morty

Odd Molly - för oss inbitna del III

Stargirl: Supersnygg ny tråd!

smulan0 skrev 2009-11-09 11:12:52 följande:
    när släpps prespring? Brukar man kunna se plaggen innan de börjar säljas på någon hemsida? när släpps den riktiga kollektionen? vill ha en ny spoiler o helst från våren men man kanske inte orkar vänta o ska fynda från höstens/vinterns reor istället?!
    Det enda jag hört/läst är december men jag vet inte när i december.
  • Morty

Tabby: Förlåt men inte förrän idag så blev jag färdig till att prova min nytvättade Lovley knit. Den har nog blivit ytterst lite mindre än innan.

• Morty
    brawny skrev 2009-11-09 16:30:54 följande:
    Lite OT: Hur lägger man in ngt i sin signatur så att det publiceras varje gång man gör ett inlägg? Måste man vara plusmedlem för det?
    du tänker på att vissa har sin bloggadress i footern? Om det är det så är svaret ja, du måste vara plusmedlem.
  • Morty
    alias skrev 2009-11-09 19:44:22 följande:
    Jag är så GLAAAD! Hoppade in på tradera och VIPS klickade jag hem en jeanskjol i storlek 3 på Köp Nu. Hurra. Stod och höll i en i somras, på Mathildes rea, och har sedan dess ångrat att jag inte köpte den. Nu är ordningen återställd!!!
    Grattis!!! De är såååå snygga.
  • Morty

Någon som sett en Alpaca Hoodly Knit Jacket i Cherry? Storlek 2 om de är normala. Åhléns kanske har den?

• Morty
    brawny skrev 2009-11-10 20:26:59 följande:
    Ah, det ante mig. Ska fundera på om det är värt det... Har beställt hem lite grejer idag. Dock inte på rea... Kanske dumt att jag hade så bråttom när ha-begäret satte in? mymollyoddities.wordpress.com/
    Håller med isako. Är det så att man VERKLIGEN VILL HA ett plagg betalar jag hellre fullpris och vet att jag får det i min garderob i min storlek. *lycklig*
  • Morty
    isako skrev 2009-11-10 21:06:14 följande:
    Ja, hade jag inte fått plagget pga min egen "snålhet" hade jag dött! Sedan har vi dem på "vill gärna ha men dör inte om jag inte får den listan" o då är det ju lite gambling
    Precis
  • Morty
    smulan0 skrev 2009-11-11 15:12:23 följande:
    men pust, nu lossnade ena bandet på short voile dressen... Lätt att sy på men ändå, snart inte ett enda plagg som jag köpt i höst som inte behövts lagas eller retuneras. Kan inte dra mig till minnes att det har varit så illa tidigare år?! Vad har hänt?!
    Nämen, så trist.
    Jo79 skrev 2009-11-11 15:14:31 följande:
    O shit. Nu klickade jag precis hem en Voile short dress i rött. Mitt första riktigta OddMolly köp. Jag har "bara" handlat två blusar innan på tradera, så det här var lite spännande.... Tvekade lääänge innan jag slog till, men så såg jag att storlekarna började försvinna och då vågade jag inte vänta längre. Dessutom lovade maken att han skulle köpa en OMklänning till mig när jag gått ner 10 kg (har precis börjat med VV- igen...) så jag gick händelserna...lite i förväg. Nu hoppas jag bara att stl 3 passar. Men, om den inte gör det nu så får jag se till att den gör det till jul...
    Grattis till ett underbart köp! Gör väl inget att gå händelserna i förväg..... Lycka till med VV förresten!
  • Morty
    Bina skrev 2009-11-11 17:39:51 följande:
    Ja shit - nu slant jag trots att jag bara skulle rensa idag )
    Vad blev det för något skojsigt i varukorgen?
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III