• Morty

Odd Molly - för oss inbitna del III

MejaKiZnic skrev 2010-01-06 21:03:28 följande:
    Okej, tänkte titta förbi där för att titta på lite Molokläder men Åhlens har lite väl eller är jag ute och resor?
    Ja, Åhléns har också Odd Molly.
  • Morty
    MejaKiZnic skrev 2010-01-06 21:53:27 följande:
    Bara Malmö, ska ta tåget ditt med en vännina Då blir de Iisa, FolkArt också TACK!
    Mysigt med en shopping dag för dig och vänninan. Shoppa lugnt!
  • Morty
    Duntoffla skrev 2010-01-07 20:17:30 följande:
    God kväll! Även jag har fyndat i OM-butiken idag Var där nu ikväll och det var max 10-15 pers. Skönt! Min snälla kompis hade lyckats hänga undan en Noblesse Coat i strl 2 till mig som jag sen löste ut. Hade dessutom 1200 kr i presentkort så kappan kostade bara 1400:- Det blev även en Glazing check skirt i blått/vitt/rött samt en liten portmonnä (Suede bow wallet) i brunt Jag är nöjd
    Grattis till fina fynd!!!
  • Morty
    Sylt skrev 2010-01-07 21:03:16 följande:
    Skojar du? Jag hade skickat dit en killkompis (som har kontor nära) med en väldigt utförlig lista. Han sa att där var 400 galna "damer" o att det nästan var olidligt (läs: jag är skyldig stooor tjänst). Då kanske jag skall meddela honom att jag hört en annan variant Ni kanske såg honom Det var väl inte så många killar i kön kan jag tänka?
    Gud vad snällt av honom att ställa upp och shoppa åt dig! Fast jag kan tänka mig att han överdrev en aningens kanske.... Mest för att få lite sympati och du få lite dåligt samvete... Män!!!!
  • Morty
    Sylt skrev 2010-01-07 21:03:16 följande:
    Skojar du? Jag hade skickat dit en killkompis (som har kontor nära) med en väldigt utförlig lista. Han sa att där var 400 galna "damer" o att det nästan var olidligt (läs: jag är skyldig stooor tjänst). Då kanske jag skall meddela honom att jag hört en annan variant Ni kanske såg honom Det var väl inte så många killar i kön kan jag tänka?
    Tur han slapp stå i kö till provrummen för jag förutsätter att han inte provade några plagg.
  • Morty
    MejaKiZnic skrev 2010-01-07 21:02:01 följande:
    Vad kul Har haft mega otur idag, åkte tåget hemifrån 10.10 (tar cirka 50 min till malmö) och var framme 13.40 man sprang nästan igenom alla affärerna för att hinna innan man skulle hem igen men men dumma tåg Hämta hem min Nylon parker coat dark red idag och självklart var det fel på den , bakpå den lilla luvan hänger en liten hjärtformad pingla i metall och den är puts väck. Tycker ni man är för jobbig/kräsen om man begär någon ersättning eller liknande för den, gillade den lilla 
    Nej, klart du ska ringa och få en ny hjärtformad pingla.
    Vilka affärer hann du med? Supertrist med tåget ju.
  • Morty
    Duntoffla skrev 2010-01-07 22:27:27 följande:
    Ja, den fanns och den var jag nära att köpa. Så himla fin och vilken färg. Kärade ner mig i Full emb smock dress i royal men man såg lite fluffig ut i den. Tror det är som en underklänning och en mer transparant överdel som liksom sitter ihop.
    Åhhh hade de Full emb smock i royal!!!! *suck* VARFÖR bor jag inte inte Sthlm. Mysigt med en Sthlms weekend med inplanerat besök på bl a OM butiken.
  • Morty
    Innerjoin skrev 2010-01-07 23:00:43 följande:
    Någon som sett en # 14 Deirdres dress i royal strl 2 i någon IRL butik, kan även gå med strl 3? Eller möjligtvis en #4 Velour dress tunic i royal strl 2? Nätbutikerna har jag dammsugit utan reslutat....
    Tyvärr. I en av de lokala butikerna där jag köpte min är de helt slut. Var och kikade på deras rea förra veckan, väldigt få OM kvar öht.
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III