• Morty

Odd Molly - för oss inbitna del III

malinoski skrev 2009-11-20 09:58:03 följande:
    Båda blusarna är ju superfina men Hearted tunic har det där lilla extra! Dessutom tror jag också att den är mycket mer smickrande för figuren! Jag får nästan alltid smickrande kommentarer när jag har på mig min och man känner sig verkligen fin, kanske får bli den till fredagsmys ikväll :)Just nu städas det.. :(
    Hmmm ni gör mig mer och mer sugen på en Hearted. Tror ni den finns på Åhléns? Jag har fått sån där 20% rabatt kuponger. Vill ju gärna använda dem... Barnen ska till farmor och sova över och maken brukar komma hem sent så jag har ju några timmar för mig själv OCH shopping.
  • Morty
    malinoski skrev 2009-11-20 11:37:09 följande:
    Det låter ju som en utmärkt idé!Först en Hearted och sen ett glas vin på det - snacka om fredagsmys! :)
    Ja, ska ta och köra in till Malmö och kika på vad de har i sitt sortiment på Åhléns. Sen hem och ha en avkopplande fredag. Vin brukar vara bra för min hals. Jag har nämligen knappt någon röst.
  • Morty
    Tabby skrev 2009-11-20 11:43:37 följande:
    Kan någon hjälpa mig.HAr någon handlat från denna säljare och är hon seriös? www.tradera.com/NY-ODD-MOLLY-FANTASTISKA-VACK...Jag köpte en likadan kjol som denna för några dagar sedan, och ser att hon lägger ut en likadan idag.När jag kollar bland alla sålda Mollyplagg ser jag att ytterligare likadan kjol sålts i sammas storlek lite tidigare. Hon har även sålt denna i andra storlekar.Jag tyckte hon verkade seriös för hon såljer en massa som inte kan vara kopior och denna kjolen har jag inte hört att det ska vara någon kopia.Men jag blir lite orolig nu. Auktionen kom ut idag. Jag betalade min kjol igår :-/
    Tyvärr har jag inte handlat något av den säljaren. Hoppas verkligen att allt är OK.
  • Morty

Blä det blev ingen tur in till Malmö. Farmor var försenad så vi fick sysselsätta oss med annat så det var inte lönt för mig att åka in till stan. Får bli imorgon istället. Vill ju gärna kika hur Odd Mollys utbud är.

• Morty
    Tabby skrev 2009-11-20 23:22:38 följande:
    Har nu fått svar från säljaren . Jag skrev att jag var lite orolig. "Det behöver du inte vara, kjolen är en äkta odd molly som jag har köpt på odd mollys utförsäljning " Med tanke på vad ni skrev innan, tror jag henne.
    Vad skönt!
  • Morty
    MammatillO skrev 2009-11-22 20:32:11 följande:
    Någon som har varit tvungen reklamera/skicka tillbaka en vara på Country Dreams någon gång och har dom varit hjälpsamma då? Jag har inplanerat större inköp därifrån och vill gärna att det är smidigt med kontakt osv vid ev reklamationer /returer.
    Det är nog delad mening om det här i tråden. Men jag har inte haft några problem iaf.
  • Morty

Trollens mamma skrev 2009-11-22 20:54:57 följande:

Jihaaaa!!!! Jag har fått jobb vid en underbar butik som säljer massa Mollysar....måste bara få berätta,sååååå GLAD!!!! Misstänker det blir handlat en del OM framöver.
    Grattis!!!!
  • Morty

Trollens mamma skrev 2009-11-22 20:54:57 följande:

Jihaaaa!!!! Jag har fått jobb vid en underbar butik som säljer massa Mollysar....måste bara få berätta,sååååå GLAD!!!! Misstänker det blir handlat en del OM framöver.
    Förresten är det du som hängde/hänger i majtråden?
  • Morty

Trollens mamma skrev 2009-11-22 21:21:27 följande:

Tack kära ni! Morty:Japp! Inte så mycket mer men jo tidigare,
    Tyckte väl att jag kände igen namnet.

Låter jätteskoj med nya jobbet.
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III