One skrev 2009-12-02 17:37:27 följande:
Nu har jag varit och hämtat min sidesaddle dress och hunnit prova: I´m in love!! Så störtskön: fin men ändå tuff liksom. Både som fint och till vardags...Och jag hade en bonuscheck på 300 att använda så det var inte helt fel....! Nu behöver jag gnälla lite: Jag köpte en kofta på CD. Jag gillar henne och hon brukar leverera snabbt. Men nu ville jag byta en kofta till en mindre storlek och annan färg. Jag skickade tröjan i lördags och tydligen så ska hon inte till posten förrän på fredag! Jag förstår ju att hon inte kan springa till posten vareviga dag men det känns som lite långt att vänta på den tröja jag vill ha, och hade tänkt använda i helgen på ett kalas, till någon gång i nästa vecka! Det är ju liksom inte en retur- det är ju byte så jag har ju betalt och ligger ute med pengarna utan vara, så att säga. Nu är jag nog lite gnällig- men jag behövde få ut det! Och jag längtar efter min kofta! Fast i helgen så ska vi har hit min svägerska- och det är stört omöjligt att ha på sig några odd molly då. För hon måtte vara avundsjuk med de kommentarer man kan få av henne
iaf. Och jag gillar henne- men just detta gillar jag inte! Får väl hitta en modell där lappen inte syns så väl och hon kanske inte känner igen modellen...För visst är det väl konstigt att de som gnäller över de som köpt något av någon anledning har koll på OM´s alla modeller.... Så sidesaddle får det kanske bli på julbordet nästa vecka på jobbet. Eller min voile short dress.
Har du skickat rek är det därför hon måste hämta det på posten? Annars får hon väl paketet hem? Det är ju faktiskt inte långt till posten............ Hoppas du får din kofta inom kort iaf.
Jag klickade ju hem ett par chalk sockar och betalade in via förskott. I måndags ringer hon och säger att om vara inte är betald inom 5 dagar så försvinner ens order. Det kan jag förstå - framförallt när man har rea på sakerna. Jag betalade in på onsdagen men pengarna syntes inte förrän på måndagen. Har aldrig varit med om att det tagit så lång tid. Jag skickade en pdf på inbetalningen till henne på onsdagen och jag fick ett svar att det varju bra typ. Men ändå så blev det inga strumpor.

Hon skulle sätta tillbaka pengarna och nu idag ska de visst vara där. Jag ska inte välja förskott fler gånger.
Grattis till din sidesaddle! Den är ursnygg!!!