Inlägg från: MammatillO |Visa alla inlägg
  • MammatillO

Odd Molly - för oss inbitna del III

Någon som har tips på butiker i finland som säljer OM?

• MammatillO

Efterlysning på skrutterruttan i förd ( då jag vet att hon äger dessa plagg men ej sett dom i en ihop satt outfit

Once in a lifetime coat alm.black
    Uggs i färgen chocolate
    och scarf scarf halsduken.

• MammatillO

Gud vad fint det var tillsammans Tack

jag har tvekat på Uggsen då jag trodde det skulle bli för "dystert" ihop , just det en annan fråga har din kappa släppt några paljetter/stenar ?

Skrutteruttan skrev 2009-11-21 19:51:23 följande:
    Okej
  • MammatillO

Någon som har varit tvungen reklamera/skicka tillbaka en vara på Country Dreams någon gång och har dom varit hjälpsamma då? Jag har inplanerat större inköp därifrån och vill gärna att det är smidigt med kontakt osv vid ev reklamationer /returer.

• MammatillO

Så jobbigt när det är så mycket delade åsikter här Får kanske satsa att köpa skorna på brandos och OM på CD ...

Morty skrev 2009-11-22 20:47:23 följande:
    Det är nog delad mening om det här i tråden. Men jag har inte haft några problem iaf.
  • MammatillO

Hade för mig att någon varit missnöjd tidigare , Men då var hon ju allvarligt sjuk så det förstår man ju men i övrigt vad jag läst på andra ställen brukar CD vara bra .

men tror jag gör så att skorna får inhandlas på brandos då jag vet att det är fri frakt och gratis returer ifall det skulle vara något

isako skrev 2009-11-22 20:58:45 följande:
    Enligt mig är hon den bästa att ha att göra med. Men vet att alla inte håller med mig. Har tydligen varit något för en tid sedan, men då vart hon ju allvarligt sjuk.

Jag personligen hade inte gjort det om hon inte kan styrka sitt köp med ett kvitto och eventuellt tar Payson.
  • MammatillO

Här går det undan med OM , ser att "min" once in a lifetime coat i alm.black är puts väck från ajabajas sida jaja får bli den andra kappan som är tänkt från OM som kanske är lite mer "jag" i den ..

Men undrar om ärmarna är jobbiga då det är en typ av "trumpet" ärm .

• MammatillO

Här kommer en väldigt OT fråga ,Hur mycket ligger en 3.a på i eran kommun ( hyresrätt) har hittat en hyreslägenhet 3.a på 140kv i ett villaområde som ligger på 4500:- /månaden men då ingår ju inte el osv men billigaste ändå då jag sett 3 or som ligger på 70-80 kv som ligger på det priset i månaden .

• MammatillO

Villalägenhet i privat bostad , Nu har jag bara tagit priserna från försäljningen av hela huset då hade tidigare ägarna skrivit in vad dom tagit för lägenheterna / månad .

Jag bor i norrland men rätt så glad över det när man ser vad man kan få betala för en kanon fin lägenhet i ett familjeområde i sthlm och gbg.

Frusna flickan skrev 2009-11-26 22:11:25 följande:

Ja i min värld låter det helt gaaaalet billigt. Här i Gbg är det dyrt, inte lika som Sthlm men nästan. 140 kvm för 4500 kr är under hälften vad jag betalar för min bostad per kvadratmeter. När det gäller hyresrätter skiljer det inte så hemskt mycket i pris heller, brukar kosta nästan samma i mindre städer (vet ej var du bor..) Men huspriserna varierar väldigt. Är det en villalägenhet i privatbostad?
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III