Inlägg från: MammatillO |Visa alla inlägg
  • MammatillO

Odd Molly - för oss inbitna del III

Någon som vet vilka webshoppar som tagit in Pointelle me dress ?

• MammatillO
    Ajabaja kids dom finns ju i malmö sen vet jag tyvärr inga fler.

MejaKiZnic skrev 2010-01-06 20:51:58 följande:
    Efter nästan en månad väntan har jag äntligen fått hem en ny jacka Förresten ni måste hjälpa mig, Odd Molly i Malmö? ska ditt och shoppa loss
  • MammatillO
    Söker också efter den fast storlek 2 eller 3

69malin skrev 2010-01-06 22:46:16 följande:
    Hej!Jag är ute efter Piontell  me dress tror jag att den heter på rea är det någon som sett den i storlek 4???
  • MammatillO

Hmm , finns det en dyrare variant av Full emb smock dress?

Fick ett erbjudande om en sådan i färgen royal och personen ville ha 2000:- eftersom hon sa att det var den dyrare varianten..

• MammatillO
    Vad jag förstått så länger inte Matilde undan..

Tesssi skrev 2010-01-07 12:36:02 följande:
    Tindrisen: Åh, Jag som ska dit i helgen. Tror du de kan lägga undan om den finns i rätt storlek, så jag kan prova?
  • MammatillO
    Men då jag kollade på redheofsweden så kostade royal exakt likadant som chalk .

Frusna flickan skrev 2010-01-07 14:41:08 följande:
    Jo, jag har för mig att royal har varit dyrare på flera klänningar. Är säkert något med material eller broderier som kostar mer.
  • MammatillO
    Hur såg det ut med storlek 2 och 3 ?

Stargirl skrev 2010-01-07 18:38:35 följande:
    Jag gjorde två små fynd i OM butiken idag. Precis det jag letade efter....tadaaaa. Lönar sig att ha is i magen ibland. GLAAAAAD.Kika in hos mig om ni vill se vad det var www.minmolly.seNi som var med kommer kanske ihåg att jag kollade på just detta plagg på OM träffen.
  • MammatillO
    Jag är super sugen på den där tröjan som är rosa rutig lägst till vänster inte den med trumpetärmar och royal spoiler tank , samt någon snygg klänning samt kappa och scarf scarf.

Men känns "sådär" att behöva ringa in beställning , sen tar dom väl ca 100-150 i frakt skulle ju varit så mkt lättare om någon privatperson kunde handla detta mot pengar och sen skicka men men jag får väl sörja att jag inte bor i sthlm och inte kan handla själv och ha lite bra utbud att välja mellan

Stargirl skrev 2010-01-07 19:12:22 följande:
    Överlag? Treor fanns  och tvåor också i allt möjligt. Bruna 114 koftor Lovely Knit i orange, T88 Buttondown i rosa, Spoiler tanks i royal, Poly Cotton T i grått, One silk dress i grönt, One silk tunic i Powder några ursöta blusar som jag inte kan namnet på i vitt och brunt och Royal, Native shirts, en massa oliak kjolar. Hur det ser ut NU vet jag inte dock. Detta var runt lunch idag.
  • MammatillO
    på bilden i din blogg längst till höger menade jag

MammatillO skrev 2010-01-07 19:32:26 följande:
  • MammatillO

någon som vet när spring kollektionerna börjar reas ut för sommar kollektionen? har faktisk lite hopp att fynda något på den rean då jag ev åker mot uppsala och sthlm i vår.

Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III