Inlägg från: MammatillO |Visa alla inlägg
  • MammatillO

Odd Molly - för oss inbitna del III

Vilken butik var det ? isf kanske man får ringa och fråga om dom kan skicka då jag är ute efter spoiler tanks.

alias skrev 2010-01-04 06:17:58 följande:
    Hm, få se vad jag kommer ihåg ...A One Silk Dress, Coolwool cardigans, Brand new second hand dress, strumpor, scarfes, spoilers (tanks och långa), Subzero wool sweater, plånböcker, T88 tunic, mössor, trosor, Cardigan Afterski, top frill, philander blus, frill longsleeve, cottonpoly tank, ruffle skirt ... mmMen, som sagt, det börjar bli urplockat i storlek, och mycket av det somm fanns när rean började är helt slut nu.
  • MammatillO

Ni som har nowornever kappan , är den värd sitt pris? börjar känna paniken krypa lite då det bara finns 1 sådan kvar i min storlek men vill inte betala det priset då det är fortfarande bara 20% rea på den .

• MammatillO

Hoppas någon kan hjälpa mig med storleks fråga , Vad jag förstått är Full emb smock dress stor i storleken om jag är en stor 2.a och en liten 3.a (väger mellan 63-65 kg och är 165 cm) men vill gärna att klänningen även ska passa då jag ska ner ca 5-10 kg

• MammatillO
    Ingen som vet ?

MammatillO skrev 2010-01-05 17:17:32 följande:
    Hoppas någon kan hjälpa mig med storleks fråga , Vad jag förstått är Full emb smock dress stor i storleken om jag är en stor 2.a och en liten 3.a (väger mellan 63-65 kg och är 165 cm) men vill gärna att klänningen även ska passa då jag ska ner ca 5-10 kg
  • MammatillO
    Jag kanske ska tilllägga att jag själv är bred över axlar och rygg *S' men etersom det är smockat bak och fram bör inte en 1.a vara något problem ?

Frusna flickan skrev 2010-01-06 00:22:30 följande:
    Jag har 3 ibland 2 och jag väger 74 och är 168. När jag hör de där siffrorna låter det som en 1:a på den klänningen. Särkilt om du ska ner i vikt också.
  • MammatillO

Gud vad jag älskar min spoilerskirt *kärlek* så underbart vacker under enkla och billiga klänningar.

• MammatillO
    Fyfan vad jag är arg !

Man handlar ju på Tradera för att hitta ovanliga / billigare OM kläder och spelar ingen roll om jag betalar kanske 2000:- billigare för en sak så har jag ändå kanske slängt 1000:- i "sjön" på en kopia.

Innerjoin skrev 2010-01-06 14:32:51 följande:
    Jag med! Anmält alltså (hjälper väl föga, Tradera gör väl som vanligt inget...)
  • MammatillO
    Svårt att veta , Men innan denna väska kom ut på tradera så "läste jag på" om att det skulle komma ut  fejkade OM väskor inom snar framtid och dom bilderna som visades på bloggen skulle mest troligt ha samma bilder i annonsen ..

Sen för att undvika kopior så skulle jag be om egen tagna bilder samt kvitto på varan.

HardcoreHunny skrev 2010-01-06 14:38:40 följande:
    Hur vet jag att det är en kopia?!Kan ju lixom vara bra å veta vad man ska titta efter så man inte råkar köpa ngt som man tror e real men som e fake!Tack för tipset iaf!
  • MammatillO
    Tack för att du gjorde det

jojoa75 skrev 2010-01-06 16:22:49 följande:
    kontaktade den som har högsta bud o meddelade.. trist!
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III