• Morty

Odd Molly - för oss inbitna del III

Sue Ellen skrev 2010-02-04 13:58:28 följande:
    NU ska det funka! Eller...?
    Jajamensan! Jättefin kjol!
  • Morty
    Frusna flickan skrev 2010-02-04 14:07:03 följande:
    Ja, jättefin! Hur gick det Morty? Knep du kjolen?
    Nej, tyvärr. Jag ringde dock men inget svar. Fast jag har en eller rättare sagt 2 jeanskjolar från Esprit. Tyvärr är den ena lite liten annars är även den lik Odd Mollys. Däremot har jag blivit med ullstrumpor.
  • Morty
    Minatre skrev 2010-02-04 15:22:45 följande:
    Så du hittade ett par ullstrumpor till slut.... Vad blev det för färg? Jag klickade också hem ett par strumpor idag, ett par i lila som jag tror blir jättefina.
    köpte lila och blåa. {#lang_emotions_innocent}
  • Morty
    Sue Ellen skrev 2010-02-05 10:59:26 följande:
    Åh - vad sur jag blir!!!! Min retur till Country Dreams har INTE KOMMIT FRAM?! Och jag skickade det i måndags FÖRRA VECKAN!!!! Blä... 800:- rätt ner i sjön.
    Neeeej! Skrev du avsändare på ditt paket?
  • Morty
    Sue Ellen skrev 2010-02-05 12:02:16 följande:
    Japp, packade det väldigt väl och skrev tydligt både mottagare OCH avsändare. Jag har tex varit aktiv säljare / köpare på Tradera sedan 2004 och det har ALDRIG hänt mig att ett paket kommit bort!! Trist att det ska börja nu.
    Då hoppas jag verkligen att det dyker upp antingen hos CD eller hos dig. Har heller aldrig varit med om att paket försvunnit.
  • Morty
    smulan0 skrev 2010-02-05 13:27:32 följande:
    nästa vårsläpp uppe på just country dreams. Har haft positiva erfarenheter från henne förutom att hon försökte hävda att man inte hade bytesrätt på rea vilket  man ju alltid har när man handlar på nätet... Ska ni köpa något idag? Är sugen på tenfold knit i dark red eller almost black,x-stitch i blue och poplin blouse i vitt eller rött! Men budgeten ger tyvärr INTE utrymme för allt man önskar sig! Hoppas ingen gillar de sakerna så de är kvar till rean... (som om)
    Nej, hittade inget som jag vill ha hos CD. Får se vad Ajabaja tar in. Bra för plånboken om inget annat.....
  • Morty
    Flock skrev 2010-02-05 15:13:59 följande:
    Är inne och tjuvläser lite då och då.. Jag är inte så hemma i detta med Odd Molly så det känns ju inte som jag är till så mycket hjälp.. Men vill gärna dela med mig av mitt första köp! Denna vann jag precis, SÅ GLAD!!!  www.tradera.com/Odd-Molly-Lovely-Knit-strl-1-...
    *vinkar*
    Grattis!!! Den var jättefin! Antar att outfiten är spikad nu. Vad skoj!!!
  • Morty
    isako skrev 2010-02-05 21:32:57 följande:
    Hej gumman! Grattis. Den är suuuperfin. Älskar det rosa bandet! Morty - Tack sötis. De var tyvärr slut.. Är som vanligt!! sen i starten Angående Country-Dreams. Tycker det är konstigt att vi kan ha så totalt olika uppfattningar om samma shop Hon är alltid suupertrevlig mot mig och har varit från början. Har bytt och klyddat och har aldrig haft några konstigheter.. Tvärtom uppfattar jag henne som extremt! trevlig faktiskt. Nåja
    Nä, vad synd!
    Duntoffla skrev 2010-02-05 21:52:38 följande:
    Vad trist att in klänning inte kom idag Håller med ang frakt. Över en viss summa borde det vara fraktfritt. Skönt att paketet landade där det skulle Hoppas att du blir nöjd med den.
    Nååå Dunis ....har det blivit något klick för din del idag? Såg en av dina önskegrejer i släppet.
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III