• Morty

Odd Molly - för oss inbitna del III

Tindrisen03 skrev 2010-01-22 22:57:05 följande:
    Matilde i PK-huset packade upp sina chrysalis  wraps idag. Fick tag på en 1a i dark cherry som jag ville ha. Jag tror de skickar men den gäller nog att vara snabb, de hade bara 2 i varje stl
    Jag letar smått desperat efter blåa Fonda Trousers i storlek 3. Såg du sådana hos Mathildes?
  • Morty
    Tindrisen03 skrev 2010-01-22 23:18:33 följande:
    Nix, de hade inte tagit in ngn velour alls Inte klänningar heller..
    Knäppgökar!!!
    Jag ringde till 2 butiker här nere idag och den ena hade inte tagit in velour alls och den andra sa att de hade inte tagit in byxorna i år för de hade haft dem 2 säsonger nu i sin butik.
  • Morty
    smulan0 skrev 2010-01-23 12:19:57 följande:
    ska inte deepfling få in dom?
    Hur funkar det där? Mailar man bara vad man vill ha? Tjejen är svenska va? Har iofs inga problem att skriva på engelska men vill ju inte göra bort mig. {#lang_emotions_dreamer}

Jag har shoppat idag!!! {#lang_emotions_innocent} {#lang_emotions_cool} Bild i bloggen.
  • Morty
    Minatre skrev 2010-01-23 17:15:46 följande:
    Så fin den var. Har också beställt den. Hur är den i storleken tycker du? Är ju lite storbystad och vet inte om jag hade behövt gått upp en storlek.... *biter på naglarna*
    Jag tog en 2:a och det har jag väl i det mesta. Den är ju lite justerbar iom att den är just wrap. Blir säkert kanon!
  • Morty
    Tindrisen03 skrev 2010-01-23 17:23:09 följande:
    Är det ngn som vet var det kan finnas en rosa Fonda dress kvar! Sent vaknar jag Provade en i går på OM butiken men kudne inte bestämma mig och när jag var tillbaka efter jobbet igår var den slut så klart. Såg den på Ina o Sannibus och den är såå fin! Vilka butiker som inte släppt ännu kan tänkas få in den? Några fysiska butiker i Sthlm kanske också typ ETC och sådan där lite mer casualaffärer? Fler idéer?
    Tror inte alla har fått sina varor ännu ens. Pratade med Unica i Vellinge i fredags em och de hade inte fått sina iaf. Förväntade sig att de skulle få dem på måndag eller tisdag.
  • Morty
    Frusna flickan skrev 2010-01-23 20:39:08 följande:
    Underbart fin! Chrysalisen är en jättehit. Och åh vad glad jag blev att jag tog blå Fonda när jag ser dig! Jag har inboxat dig
    Tack snälla! {#lang_emotions_flower} Ska ta och svara.
    isako skrev 2010-01-23 20:49:06 följande:
    Skall ha en till.. Minst I´m in löööve! Är ju ingen "gullig" tjej så även om den är söt, så är den inte sockersöt. vilket passar mig perfekt!
    Jag kan också hjälpa till om det behövs.
  • Morty
    Tindrisen03 skrev 2010-01-23 21:42:29 följande:
    Åhlens city här i Sthlm har enligt dem själva inte tagit in dem i alla fall.
    OK. Attans då. Men skam den som ger sig. Vi får hålla utkik!
  • Morty
    Tabby skrev 2010-01-23 21:46:12 följande:
    Har inte hittat den i rosa någonstan i st 0 så än så länge står jag emot. Så lite så...när jag går in i din blogg och kollar på dig och Fondan så börjar jag i huvudet nynna på låten....Isn´t she lovely....
  • Morty
    smulan0 skrev 2010-01-24 11:28:12 följande:
    Deepfling verkar ha fått leverans. Där finns även lovely knit och butterfly cardigan!
    Men när man beställer därifrån så blir det väl lite dyrare än här i Sverige i o m frakt? Eller jag som har en knasig valuta som jag räknar på?
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III