• Morty

Odd Molly - för oss inbitna del III

Puffig Pingla skrev 2010-01-20 21:02:54 följande:
    Men är inte din Deideress liiiiiiiiiiiiite stor.... borde den inte flytta norrut??? Slog också till på en Fonda idag. Gjorde ett anorlunda färgval för att vara jag.
    Tell us!!!! Vilken???
  • Morty
    nick name skrev 2010-01-20 21:08:46 följande:
    Fonda här med! :räckerupphanden jag tog en blå.
    Jag räcker också upp en hand på både Fona och blå!
    Puffig Pingla skrev 2010-01-20 21:11:20 följande:
    Bidde faktiskt en blå. Ratade velour frill dress tunic i den blåa i vintras men jag tror den blå blir suverän till lite sommar kläder. Fräscha vita shorte eller vita jeans.
    Bra val! {#lang_emotions_wink} Tog samma.... Tycker den ser härlig ut i färgen och precis som du skriver, vita jeans, vita leggings. Ja även till jeans samt 3 kvarts byxor. Sommarfräscht!! 

Jag vill gärna ha Fonda byxorna. Trodde de skulle komma samtidigt. Men där velar jag lite på om man ska välja samma färg eller ta en helt annan färg.
  • Morty
    Tindrisen03 skrev 2010-01-20 21:15:10 följande:
    Tror ni vårens röda färg i silkeskjolarna kan funka med vinterns röda färg? ( i ex taradiddle och voile dressen)
    Hmmmm kan de säkert göra. Fast det är svårt att säga från en bild. Men vi får hoppas *antar jag....* 
  • Morty
    Sylt skrev 2010-01-20 21:41:50 följande:
    ... *sitter på mina händer iklädd tre nya mollysar som flyttade in förra veckan*
    aha, ja då har du en massa godbitar att njuta av. Rea fynd?
  • Morty
    Sylt skrev 2010-01-20 22:19:14 följande:
    Lite blandat. En fin scarfscarf fr Newyorker, en alpacka long cardigan fr T och till sist en ljuvlig full emb. smock dress på 50% Men man blir ju aldrig mätt....
    Massa fint! Köpte du smocken på Kings & Queens? Såg idag att de har 50% nu. En hel del Taradiddle i Powder och en full emb. smock i Powder kvar. Det är ju det...man hittar alltid något nytt som man så gärna vill ha...
  • Morty
    alias skrev 2010-01-20 22:31:46 följande:
    Kings & Queens, har jag missat något? En taradiddle i powder låter som något jag MÅSTE ha. Annars har jag gjort något fullständigt wild & crazy idag. Jag har INTE beställt en Fonda Dress. Det ni!
    Kins & Queens är en affär här i Höllivken. Jag kan kika vilka storlekar som finns kvar i Powder. De hade en röd Taradiddle i storlek 0.
    Sylt skrev 2010-01-20 22:32:17 följande:
    Jäpp! Hämtade en till mig o en till Dunis *tvillingar*
    Men ni kunde ju sagt till så kunde jag shoppat till er. Jag jobbar precis brevid Toppen Gallerian. Ska in där och hämta posten varje dag så då går man förbi och kollar läget. Fast du har nära dit också antar jag.
  • Morty
    Pyttisens mamma skrev 2010-01-21 08:33:50 följande:
    Klick klick sa det igår... :) Eftersom det verkar svårt att få tag på en velour hooded tunic i almost black blev jag inspirerad av allt prat om fonda dress, så det blev en sån... Nu hoppas jag bara att den är fin på!
    Hihi...som sagt mååånga Fonda girls denna våren. Kommer säkert sitta jättefint på dig.
  • Morty
    Sue Ellen skrev 2010-01-21 09:52:07 följande:
    Pratade precis med Anna på C-D, de skickade MASSOR med Fonda Dressar igår, kanske man får sin redan IDAG?! Hoppas, hoppas!
    Whiiioooo!!!!
  • Morty
    Nala skrev 2010-01-21 20:58:41 följande:
    Hej tjejer Den här tråden och alla bloggar är ju helt livsfarliga för min plånbok. Har äntligen gått ner rätt mycket i vikt så att jag kan shoppa lite fina kläder, har typ 8 års klädkonto att ta igen :) Nu har jag shoppat en almost black Parkas-jacka, en brun Voile short dress på Tradera på kort tid och idag råkade jag klicka hem en Fondadress i almost black. Nu får jag limma fast händerna på stolen ett bra tag framöver :)
    Grattis till jättefina köp!!!
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III