Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Odd Molly - för oss inbitna del III

GOTT NYTT ÅR!

Happy New Year

HOPPAS ATT VI ALLA FÅR ETT FANTASTISKT 2010!

KRAM
    Här blir det Molly-fritt utan istället den lilla svarta
  • Duntoffla
    smulan0 skrev 2010-01-02 11:48:25 följande:
    dagens i-landsproblem: är det för mycket att ha short voile dress i mer än en färg? Har en röd och har köpt en brun men funderar på att sälja den... eller kanske sälja den röda...  vilken tror ni är lättast att sälja? Gillar ju egentligen båda!
    Gillar du båda så behåll dem. Hade jag haft så hade jag sålt den röda tror jag och behållt den bruna
  • Duntoffla
    SooJuicy skrev 2010-01-03 15:14:01 följande:
    Tjintjing på er God fortsättning!! Längesen jag va här inne, men flyttat och inte haft uppkoppling på evigheter då fiberlannätet va fel på. Inte ens haft koll på vad som kommit nytt i om, kollat lite nu och inget som faller mig i smaken, för country och shabby chic, och det är stilar jag inte gillar alls. Är ganska trött må OM överlag faktiskt, så handlat mig en nästan helt ny uppsättning av kläder. Många mollysar hänger fortfarande kvar dock, men trött på allt mönster. Nu har det blivit mer enfärgat och hunky dory, day birger at mikkelsen, braez mm
    Kul att variera sig lite. JAg är inte heller överförtjust när det blir för mycket mönster och lulllull. OT men hur är Hunkydory i storlekarna? för de har massa fint
  • Duntoffla
    SooJuicy skrev 2010-01-03 15:51:00 följande:
    Relativt stora tycker jag, har S i allt från hd.
    Ok, så om man normalt ligger mellan M-L så kanske man bör ha S-M?

Så nu ska jag sluta trasha tråden med OT
  • Duntoffla
    storblomman skrev 2010-01-03 16:20:12 följande:
    Lite OT men vet att en del av er säljer på Tradera! Tänkte ta mig i kragen o fixa ett automatiskt vinnarmail. Vilka uppgifter behöver stå i det?
    Så här är min text;

Hej!

Grattis till ditt vinnande bud på Tradera!

Vänligen sätt in det vinnande budet plus det angivna portot på mitt konto i Handelsbanken inom 4 dagar. Så snart jag sett att pengarna kommit in så skickar jag din vara.

Clearingnr: XXXX
    Kontonr: XXX XXX XXX
    Mottagare: XXXXX XXXXX

Vänligen ange ditt alias vid insättning.

Maila mig gärna efter att du har satt in pengarna så går det fortare. Jag lämnar alltid omdöme då jag har skickat varan och hoppas att du gör detsamma när du fått din vara så jag vet att det kommit fram och att du är nöjd! Om du inte är nöjd hoppas jag att du kontaktar mig så vi kan lösa det på bästa sätt.

Undrar du över något så tveka inte att kontakta mig!

Vänliga hälsningar
    XX
  • Duntoffla
    storblomman skrev 2010-01-03 16:33:13 följande:
    Tusen tack! Hade raderat alla gamla vinnarmail så det var lite idétorka! Verkar ju smidigt att köra med automatiskt mail så måste pröva det!
    Så lite så. Det är klockrent med vinnarmail. Glöm inte att ange porto bara Jag skickar separat mail om någon vunnit flera auktioner men ofta är det ju olika personer som vinner olika auktioner.
  • Duntoffla
    rew skrev 2010-01-03 16:50:36 följande:
    Forsätter med lite fler frågor då eftersom jag får så bra svar! Om man har runt 36/38 i strl på överdelar vilken strl ska man välja på en lovely knit? MVH Eva
    Det beror nog på ull eller bomull. Jag är en 38/40 och har 2 i min bomull
  • Duntoffla
    Sylt skrev 2010-01-04 16:23:49 följande:
    Jag var där när de öppnade kl 8. Då var där inte bara galet MYCKET folk utan mkt galet folk också. Blev nästan nedklubbad av två äldre "damer". Jag blir bara matt när folk trängs som dårar och har helt galen blick. Det är gäller liksom kläder och inte mat för att överleva Provade Pow skirt o den var jättefin, men jag hoppade. Shoppade faktiskt ingenting. Jag letar koftor o det verkar slut överallt (eller till ord.pris som på Borgeby) Grattis till fynd!
    Crazy! En del folk blir helt tokiga på såna reor. Synd att du inte hittade vad du var ute efter. Hoppas att du hittar det någon annanstans
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III