MejaKiZnic skrev 2010-01-07 21:02:01 följande:
Vad kul Har haft mega otur idag, åkte tåget hemifrån 10.10 (tar cirka 50 min till malmö) och var framme 13.40 man sprang nästan igenom alla affärerna för att hinna innan man skulle hem igen men men dumma tåg Hämta hem min Nylon parker coat dark red idag och självklart var det fel på den , bakpå den lilla luvan hänger en liten hjärtformad pingla i metall och den är puts väck. Tycker ni man är för jobbig/kräsen om man begär någon ersättning eller liknande för den, gillade den lilla
Åh nej vad trist! Du kan ju i alla fall maila OM huvudkontor eller butiken så kanske de kan fixa fram en ny?
MammatillO skrev 2010-01-07 21:02:26 följande:
Jag köpte på rean som var i augusti och då var det spring/summer om jag inte missminner mig
Puffig Pingla skrev 2010-01-07 21:03:13 följande:
När vi var där vid 8 var det
iaf aldrig mer än 10 pers i butiken. Kolugnt förutom att jag och NewYorker ockuperade ett provrum i en timme. Sorry alla andra. Annars finns den röda portmnän i mängder på Mathilde i PK-huset. Jag klämde på med en när jag surnade till för att de sålt den sista pet tassle scarf.
Åh, men vad surt. Jag hann aldrig till Mathildes eftersom jag var i OM-butiken nästan till stängning. Nåväl, brun är fin den också.
Vad fanns annars kvar på Mathilde?