Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Odd Molly - för oss inbitna del III

Morty skrev 2010-01-04 23:35:46 följande:
    och här var den länken.... deepfling.com/blog/archives/150
    Morty skrev 2010-01-04 23:32:54 följande:
    En del av Spring: picasaweb.google.com/amyglase/SPRINGWEBPHOTOS...# En del av Summer: picasaweb.google.com/amyglase/SUMMERWEBPHOTOS...# Sen finns det mer hos DeepFling tror jag det var. Ska kolla om jag hittar länken.
    Tack vännen! 
  • Duntoffla

God kväll!

Även jag har fyndat i OM-butiken idag

Var där nu ikväll och det var max 10-15 pers. Skönt! Min snälla kompis hade lyckats hänga undan en Noblesse Coat i strl 2 till mig som jag sen löste ut. Hade dessutom 1200 kr i presentkort så kappan kostade bara 1400:-

Det blev även en Glazing check skirt i blått/vitt/rött samt en liten portmonnä (Suede bow wallet) i brunt

Jag är nöjd

• Duntoffla
    Puffig Pingla skrev 2010-01-07 20:41:56 följande:
    Jag och NewYorker var ju där när de öppnade i morse. Det var kolugnt. Jag tror vi var max 5-10 pers utanför när de öppnade. Dessutom var jag den enda 4:an så gissa om att jag kunde frossa i lugn och ro . Lite fynd på bloggen. Ps. Det finns fortfarande mycket kvar i strl 3 och neråt. OM lägger dessutom undan men de verkar inte skicka när de har rea. Men för de som har chansen att komma förbi senare kan det ju vara värt ett telefonsamtal.
    Vad konstigt! Jag hörde av andra att det var mycket folk. Haha...antar att man upplever det olika.

Det var rätt mycket kvar av Check me-serien, underkjolar av bomull, en del stickat och en del fina klänningar, några orange Lovely knit mm.

Tyckte att det började bli lite utplockat och mycket av det som Molly-Marie listat var slut. Men man kan definitivt fynda om man drar 0-2.

Fin shopping! Synd att den röda portmonnän inte fanns kvar. Det blev en brun här istället
  • Duntoffla
    Bina skrev 2010-01-07 20:46:23 följande:
    Jag vill flytta till Stockholm
    Och ibland vill jag vara neråt GBG/ Malmö för era roliga reor Aldrig är man nöjd
    MammatillO skrev 2010-01-07 20:47:39 följande:
    jag DÖR! såg en utförlig rea lista hos Odd molly butiken och dom har ALLT jag vill ha.
    Allt fanns inte kvar i kväll kan jag säga. Klen tröst kanske
  • Duntoffla
    MejaKiZnic skrev 2010-01-07 21:02:01 följande:
    Vad kul Har haft mega otur idag, åkte tåget hemifrån 10.10 (tar cirka 50 min till malmö) och var framme 13.40 man sprang nästan igenom alla affärerna för att hinna innan man skulle hem igen men men dumma tåg Hämta hem min Nylon parker coat dark red idag och självklart var det fel på den , bakpå den lilla luvan hänger en liten hjärtformad pingla i metall och den är puts väck. Tycker ni man är för jobbig/kräsen om man begär någon ersättning eller liknande för den, gillade den lilla 
    Åh nej vad trist! Du kan ju i alla fall maila OM huvudkontor eller butiken så kanske de kan fixa fram en ny?
    MammatillO skrev 2010-01-07 21:02:26 följande:
    Jag köpte på rean som var i augusti och då var det spring/summer om jag inte missminner mig
    Puffig Pingla skrev 2010-01-07 21:03:13 följande:
    När vi var där vid 8 var det iaf aldrig mer än 10 pers i butiken. Kolugnt förutom att jag och NewYorker ockuperade ett provrum i en timme. Sorry alla andra. Annars finns den röda portmnän i mängder på Mathilde i PK-huset. Jag klämde på med en när jag surnade till för att de sålt den sista pet tassle scarf.
    Åh, men vad surt. Jag hann aldrig till Mathildes eftersom jag var i OM-butiken nästan till stängning. Nåväl, brun är fin den också.

Vad fanns annars kvar på Mathilde?
  • Duntoffla
    Puffig Pingla skrev 2010-01-07 21:13:13 följande:
    Den bruna är superfin också. Jag velade mellan den och den röda. Det är ganska urplockat på Mathilde nu men du är väl runt en 2a? Och det finns ganska mycket tvåor kvar. Kommer knappt ihåg vad eftersom jag gett upp att spana då 4orna rök snabbt.
    Den bruna känns mer användbar färgmässigt men den röda är lite roligare. Nåväl, har helt suktat in mig på den nya som kommer. *superfin*

Ja, jag är oftast 2 upptill (utom i typ T88 Smock och ett par saker till) Nertill en 3:a.

Jag får se om jag orkar förbi där någon dag. Har iofs lagt köpstopp nu{#lang_emotions_innocent}
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III