ÄD på KS/Huddinge tråd 6
Startar om tråden såg att den går ut idag
Här är länk till gamla tråden: www.familjeliv.se/Forum-7-147/m46314565.html
Startar om tråden såg att den går ut idag
Här är länk till gamla tråden: www.familjeliv.se/Forum-7-147/m46314565.html
Villsågärna: Utöver trombylen har jag även tagit extra starka E vitamin (ska vara bra för slemhinnan) samt omega 3.
Det låter ju helt sjukt med en 4-åring som ammar, så långt skall man verkligen inte gå. Jag tänker försöka sluta i princip helt när han är 6 månader så det blir att börja med smakportioner och så där när han är 4 månader och framåt. Min syster slutade amma alla sina barn vid 6 månader, det tycker jag verkar bra, ha kvar något morgonmål och kanske kvällsmål eller så.
Bette
Ska göra ÄD på KS i vår. Väntar på brev hem att de har hittat en donator. Man blir helt nervös! Vill så gärna att det ska bli ett barn
Miranda: Förstår verkligen din oro, been there. Önskar dig stor lycka till.
Halloj allihop!
Miranda01- välkommen & Lycka till! Hoppas det går snabbt att få en donator.
Pricken- Försöker minnas vad de kollade på 2 mån-besöket.. Att pungkulorna är nere i pungen, men det är ju inte aktuellt för Olivia
Dr kollade ryggraden minns jag också. Det var en kollega till mig från husläkarmott. där jag jobbar så vi snicksnackade mest.. Ja, det känns superlyxigt att vi har ett embryo i frysen! Jag började planera syskon i huvudet nästan med en gång efter att A föddes.. Knas, men jag vill så gärna att han ska få ett syskon & när vi fick planera A i 7 år så vill jag inte låta tiden gå. Ingen stress än, skulle inte vilja ha 1 till nu direkt..
Bette- min kompis jobbar på avd. på KS Solna. Vid frys nedregleras man, precis samma beh som vid färskförsök. Kostar 8500 & så får man hoppas att embryot
klarar upptiningen...
Var utanför BVC i dag, de har inte gjort något åt dörren/ dörröppnare.. Pratade med chefs-ssk mån förra veckan, det var mkt oj & så hemskt & det här är prio 1 på vårt arbetsplatsmöte i morgon. Jag mailade henne i dag. Jag förstår att det inte kommer en dörröppnare så snabbt, men en lapp där det står att de som vill ha hjälp kan ringa på dörrklockan tex... Kontaktat patientnämnden, om jag inte hört något från chefs-ssk denna vecka ska jag skicka ett brev till pat.nämnden.
Nu vaknar A. Kram Kram!