Inlägg från: playmate86 |Visa alla inlägg
  • playmate86

Vi från Linköping! Del: 6

längtar till julen med men orkar inte pynta eller tänka på det nu vill hinna vara familj först innan det blir jul... gud tiden går så fort inte länge sen man slutade skolan för att ha sommarlov och nu är det snart jul avslutning istället vart tar tiden vägen och vad gör man med den???

• playmate86

jag kommer med att pynta men det blir lite i taget...

• playmate86

hur går det för folket här inne vad är på g och så hinner inte med alls ni är så extremt snabba på att skriva...

• playmate86

ser att ni ska ha julbord hoppas ni får det trevligt....

hur går det annars för er i julstöket då?

tänkte kolla om någon här är lite inne på scrapbooking som kan ge idéer om hur jag ska göra om någon har bilder eller liknande på hur du gjort så jag kan få en idé om hur man ska göra..

• playmate86

kl 20,00 ikväll tänder jag tre ljus för cancer

första ljuset är till min pappa som drabbats av cancer
    andra ljuset är till min familj
    det tredje ljuset är till alla andra i världen som drabbats och deras anhörgia.

vi är många som drabbats av denna sjukdom på ett eller annats vis och jag vill visa att ni inte är ensamma

uppmanar så många som möjligt att tända tre ljus och skänka oss en tanke

• playmate86

tack gumman... som sagt man ska ta vara på den tid man har för man vet inte när den kan vara slut

hannadesign skrev 2009-12-01 21:39:49 följande:
    Vad hemskt för dig Madde, tänker på dig. Kram
  • playmate86

behöver lite hjälp...

vart kan jag finna en "reg skylt" till barnvagnen. vill gärna ha sån som man kan köpa till bilar och så på elmia som är helt glittrig men kan ju inte åka till elmia på bilsport i april för den kan ju inte ha med mig bebisen dit. är dety någon av er eller era män som vet om man kan finna sånt på nätet..

tack så mycket på förhand

• playmate86

jag hittade svaret på min fråga på garagets hemsida fick tipset om funplate.se riktigt bra prios där och får den som jag vill billigt bara 180:-

• playmate86

vad ska man göra bvc säger att han ska ha mat var fjärde timme 135ml vincent skriker rent av så att säga av hunger efter tre timmar och är inte mätt efter 135ml blir lite smått förtvivlad inte bra om han går upp för mycket heller men inte bra om han ligger och skriker och inte kan somna för att han är hungrig helle... suck jag vet inte vad jag ska göra

• playmate86

okej hur mycket åt han då min vincent är fem veckor i morgon

Leos och Vincents mamma skrev 2009-12-10 23:01:43 följande:

För mig är det enkelt! Ge honom så mycket mat som han vill ha såklart! Vad är det för bvc som säger att han ska äta var fjärde timme!Min Vincent åt en gång i timmen eller med bara 1,5 timmes mellanrum i nån månad.
Svar på tråden Vi från Linköping! Del: 6