Inlägg från: playmate86 |Visa alla inlägg
  • playmate86

Vi från Linköping! Del: 6

Firstandhappy skrev 2010-01-22 11:52:49 följande:
    jag finns i lambohov men kan köra ut det om du vill, packat en påse med ca 10-15 par byxor o ett antal bodysar o några luvjackor!
    tack så mycket. vi bor ju i berga
  • playmate86
    Tingelingstar skrev 2010-01-22 11:52:00 följande:
    Ett tips är att försöka ha en "växa låda". Drar han 62 kan du lite smått börja inhandla 68 så det finns.
    vi har massa i 68 typ två lådor fulla. eftersom jag var på tillväxt ul i 7e månaden så var han enligt dem 54cm lång redan då och då sa dem att han kommer bli över 60 cm lång när han föds så köpte vi 68 men när han föddes var han bara 49 cm
  • playmate86
    Firstandhappy skrev 2010-01-22 11:54:01 följande:
    finns säkert mer nånstans bland allt skräk som ligger nu när man börjar rensa innan flytten.. kan uppdatera dig mer sen när man fått ordning på högarna
    ja tack. vi är hemma hela dagen idag om du kan komma förbi med det du hittat. är så himla tacksam
  • playmate86
    Indratvillingmamma skrev 2010-01-22 12:05:40 följande:
    Om du behöver en marinblå vinteroverall i 68 så har jag en du kan få, i övrigt har jag inga bebiskläder kvar tyvärr.
    oj ja tack, om du vill så tar jag gärna emot den. oj får ta mig ner till stan en dag och träffa er alla
  • playmate86
    Indratvillingmamma skrev 2010-01-22 12:16:25 följande:
    Om Firstandhappy ska köra dit kanske du kan passera min brevlåda på vägen? Jag kan lägga ut overallen i brevlådan. Inboxar gatuadressen i så fall, bor på östra Lambohov.
    hon nås nog på mobilen nu
  • playmate86
    Tingelingstar skrev 2010-01-22 12:16:24 följande:
    Då har man ännu en anledning att fortsätta handla . Vet inte vad det är med mig..... Tills för några månader sedan har jag alltid varit för snål för att köpa överflödiga och dyra kläder. Nu minsann köper jag nästan enbart dyrare kläder. Oj, det var lite skillnad mot vad de trodde. Jag letade lite och hittade nån body som är nya och 1 pkt Libero blöjor 2-4 kg.
    blöjor har vi fått han väger 6kg nu lille mannen

ja eftersom de sa som de gjorde köpte vi större stl och man blev lite paff när det kom ut en liten plutt istället
  • playmate86
    Leos och Vincents mamma skrev 2010-01-22 12:24:41 följande:
    Jag sitter och försöker leta praktikplats på ett behandlingshem. Ska ut på praktik vecka 15 och framåt, vill ju helst ha på behandlingshem eftersom det är det jag vill jobba med.Skolan kunde ev ordna med en sån plats om det fanns nånstans, men känns som att det kanske går lättare om jag fixar nåt själv.Så är det nån som vet nåt behandlingshem här istan eller i närheten dit man kan pendla på ett bra sätt med tåg/buss?Jag har ett ställe som jag ska ringa till idag..
    stadsmissionens för kvinnor med alkohol missbruk

heter oasen.
  • playmate86
    Indratvillingmamma skrev 2010-01-22 12:27:47 följande:
    Jag har inga mobilnr. Men det kanske inte är akut med overallen? Kan nog passera dig nästa vecka.
    jo kanske kan ses och ta en promenad nästa vecka
  • playmate86

tack ewa du är en ängel.

fått två kassar med kläder till vincent. du är helt underbar en riktig ängel. är dig evigt tacksam

• playmate86
    Familjetrollet skrev 2010-01-22 12:38:43 följande:
    fy vad tragiskt.då är det inte lätt att ta sig ur soc.hoppas han inte får jobbiga biverkningar av sin medicin.igår var vi hemma hos min pappa.det blev teckenspråk och han fick skriva då han kommer vara stum i två månader.förhoppningsvis kan han prata efter nästa operation
    jag håller verkligen tummarna för honom. hoppas verkligen att han kommer kunna tala igen...
Svar på tråden Vi från Linköping! Del: 6