Inlägg från: playmate86 |Visa alla inlägg
  • playmate86

Vi från Linköping! Del: 6

dinana skrev 2010-01-31 09:11:24 följande:
    Åh det låter spännande. Hoppas ni alla är friska och krya nu i familjen. Här blir det inget dop eftersom ingen i vår familj är troende. Kändes ju inte som någon mening med det då. Vill de döpas så får de göra det när de är äldre.
    jo alla är ju olika och alla har rätt till sina tankar. både jag och rikard är troende och döpta och så. vi har sagt att vincent får välja själv sen när han är äldre om han vill vara kristen eller ej vi älskar honom ändå. alla har vi våran egen värld att vandra.

jo tack vi börjar bli friska nu jag har en del penecillin kvar och så men annars är vi bara lite snoriga
  • playmate86
    dinana skrev 2010-01-31 18:40:17 följande:
    Åh förlåt.. emnade inte frikyrka.. menade pingstkyrkan... finns det något värre eller.
    kan inte påstå att pingst är en sekt det är helt individuellet. rikard är med i pingst och hans familj med men det är inget som märks... så det är nog olika från familj till familj och församling till församling
  • playmate86

vi hade en granne som hade msn på högst volym kl 3 på natten och dennes kompisar stod utanför våra fönster och skrek och hade sig. ringde störnings jouren många gånger den natten och de kom men han vägra öppna och sen kom områdesansvarige och skulle prata med dom och då sa dom att de hade varit på malaysia i 2 veckor haha eller hur nej inte direkt eftersom dom dagen efter att störnings jouren varit där hade hantverkare där så

• playmate86

gud vad jag är lycklig nu... kan det bli första april nu

• playmate86
    Marayah skrev 2010-02-01 20:10:52 följande:
    Förstår det.
    ska bli så skönt att vincent får ett eget rum så spjälsängen får plats och man kan sätta upp alla doppresenterna fins och få hem en mega stor nalle från landet i from av en mega gorilla som är rikard´s som vincent ska ha i sitt rum
  • playmate86

kul som sagt att det blir fler och fler i lambohov blir barnvagns maffian som kommer och går där i vår då och bränner kalorierna då?? längtar till lambohov nu ju

• playmate86

finns vissa områden i ryd, lambohov, skägget, berga och city men inte vill bo i för de är inte bra områden men sen finns det kanon områden i lambohov, berga, skägget och ryd. gällar att hamna på rätt sida så att säga,

alla är vi olika och har olika erfarenheter av de olika bostadsområderna ochiskägget är det enligt mig bäst att bo på fogde, sörgårds och stiglösgatan, berga ja där är det nog bäst i söndra berga, city ja där finns det bra och dåligt över allt. och lambohov har min bror bott och jag älskar det stället

• playmate86

`JAG GÅR PÅ SOCIALEN. HAR ALDRIG HAFT ETT ARBETE BARA PLUGGAT OCH FÅR LITEN FÖRÄLDRAPENNING OCH RIKARD ÄR SJUKSKRIVEN TACK VARE SIN REUMATISM SOM ÄR SÅ PASS ALLVARLIG NU ATT HAN KNAPPT TAR SIG UR SÄNGEN ELLER KAN BÄRA SIN SON ELLER STRÄCK PÅ FINGRARNA OCH KAN DÄRFÖR EJ JOBBA MEN FÅR EJ SJUKPENNING EFTERSOM HAN INTE HAFT ETT JOBB.. JAG ÄR VÄL INTE SÄMRE MÄNNISKA FÖR DET ELLER TÄNK DIG FÖR DIANA VAD DU SÄGER

OCH JAG HAR VARIT ALKOHOLIST NÄR JAG VAR YNGRE TONÅRING GÖR DET MIG TILL SÄMRE MAMMA ELLER SÄMRE MÄNNISKA ELLER ÄR DET SAMHÄLLETS FEL SOM INTE HJÄLPTE MIG NÄR JAG BLEV MOBBAD OCH SKREK EFTER HJÄLP MEN INGEN LYSSNA MEN DET GJORDE FLASKAN....

• playmate86
    Tingelingstar skrev 2010-02-03 11:26:30 följande:
    Kan inte vi bara lägga ner det här nu?
    har inte varit med hela disskutionen men läst allt och kände mig kränkt och ville försvara mig
  • playmate86

det finns "vanliga" människor som är så in i helvete sämre grannar än förredetta alkoholister och narkomaner för dom är glada för att ha fått en ny chans och vill göra sitt bästa och dra inte alla som har eller haft alkoholproblem över en kant. för ska man gå enligt beroende klinikens riktlinjer är alla som varit berusade tre gånger eller mer under tre månader alkohlister och då är det nästa hela linköping ju

• playmate86
    thelifesaviour skrev 2010-02-03 11:57:57 följande:
    Nu har vi varit på femmånaderskontroll! Stina fick sina två sprutor, det gick bra, även om hon var ledsen. Längd: 61 cm (skjuter på längden gör hon just nu!)Vikt: 5970 g (nästan uppe i 6 kg!)Hattmått: 41,3 cm (mättes slarvigt förra gången, då hoppade hon upp ett snäpp, nu var hon tillbaka på sin normala kurva)
    vilken stor en... vincent var på sin två månaders koll 60cm lång och vägde 5700g så undrar vad han väger på måndag när vi ska på tre månaderskollen.
  • playmate86
    Familjetrollet skrev 2010-02-03 12:03:09 följande:
    duktig tösnä nu måste jag fixedona här hemma.hoppas ni är nöjda nu efter alla påhopp som ni har gjort.jag kommer in ikväll,hoppas ni håller er på mattan
    men när du skriver så verkar det som om du vill bli påhoppad och du startar då reaktioner som du sen klagar på. lägg ner....kan ju alla kontra med att hoppas du håller dig på mattan
Svar på tråden Vi från Linköping! Del: 6