Vi från Linköping! Del: 6
jo tack vi börjar bli friska nu jag har en del penecillin kvar och så men annars är vi bara lite snoriga
vi hade en granne som hade msn på högst volym kl 3 på natten och dennes kompisar stod utanför våra fönster och skrek och hade sig. ringde störnings jouren många gånger den natten och de kom men han vägra öppna och sen kom områdesansvarige och skulle prata med dom och då sa dom att de hade varit på malaysia i 2 veckor haha eller hur nej inte direkt eftersom dom dagen efter att störnings jouren varit där hade hantverkare där så
gud vad jag är lycklig nu... kan det bli första april nu
kul som sagt att det blir fler och fler i lambohov blir barnvagns maffian som kommer och går där i vår då och bränner kalorierna då?? längtar till lambohov nu ju
finns vissa områden i ryd, lambohov, skägget, berga och city men inte vill bo i för de är inte bra områden men sen finns det kanon områden i lambohov, berga, skägget och ryd. gällar att hamna på rätt sida så att säga,
alla är vi olika och har olika erfarenheter av de olika bostadsområderna ochiskägget är det enligt mig bäst att bo på fogde, sörgårds och stiglösgatan, berga ja där är det nog bäst i söndra berga, city ja där finns det bra och dåligt över allt. och lambohov har min bror bott och jag älskar det stället
`JAG GÅR PÅ SOCIALEN. HAR ALDRIG HAFT ETT ARBETE BARA PLUGGAT OCH FÅR LITEN FÖRÄLDRAPENNING OCH RIKARD ÄR SJUKSKRIVEN TACK VARE SIN REUMATISM SOM ÄR SÅ PASS ALLVARLIG NU ATT HAN KNAPPT TAR SIG UR SÄNGEN ELLER KAN BÄRA SIN SON ELLER STRÄCK PÅ FINGRARNA OCH KAN DÄRFÖR EJ JOBBA MEN FÅR EJ SJUKPENNING EFTERSOM HAN INTE HAFT ETT JOBB.. JAG ÄR VÄL INTE SÄMRE MÄNNISKA FÖR DET ELLER TÄNK DIG FÖR DIANA VAD DU SÄGER
OCH JAG HAR VARIT ALKOHOLIST NÄR JAG VAR YNGRE TONÅRING GÖR DET MIG TILL SÄMRE MAMMA ELLER SÄMRE MÄNNISKA ELLER ÄR DET SAMHÄLLETS FEL SOM INTE HJÄLPTE MIG NÄR JAG BLEV MOBBAD OCH SKREK EFTER HJÄLP MEN INGEN LYSSNA MEN DET GJORDE FLASKAN....
det finns "vanliga" människor som är så in i helvete sämre grannar än förredetta alkoholister och narkomaner för dom är glada för att ha fått en ny chans och vill göra sitt bästa och dra inte alla som har eller haft alkoholproblem över en kant. för ska man gå enligt beroende klinikens riktlinjer är alla som varit berusade tre gånger eller mer under tre månader alkohlister och då är det nästa hela linköping ju
hej pia vi är i denna tråden nu
www.familjeliv.se/Forum-11-239/m50495070.html