Inlägg från: playmate86 |Visa alla inlägg
  • playmate86

Vi från Linköping! Del: 6

Familjetrollet skrev 2010-01-13 12:23:06 följande:
    graflunds brukar ha lediga lägenheter titt som tätt.bottenplan är jättesvårt att få
    graflund´s får man inte bo i med bistånd
  • playmate86

nu har jag lagt en intresse anmälan på en lägenhet i lambohov med inflytt 1/4 två dagar kvar innan den tas bort från stångåstadens hemsida.. håll tummarna för mig nu alla.. vi vill verkligen ha den lägenheten......

även bytt profil bild som ni kan se min lilla familj :)

• playmate86
    Tingelingstar skrev 2010-01-14 00:16:42 följande:
    Nä men vilken liten sötnos. Så fin Leder ni än så länge? Håller tummarna för er!
    man kani inte se på deras sida om man leder lä ngre de har gjort om så det är jobbigt att inte veta vill verkliogen ha den så man kommer bort från berga hatar berga....

ja visst är han söt... finns bilder på bilddagboken med om du vill se fler bilder på honom bara inboxa mig i så fall så får du veta alias och lösen
  • playmate86

tycker det är trist att man inte kan se hur många poäng den som leder har...jag har 1024 och man skulle ha 84 för att kunna lämna intresse och det är 8 som lämnat intresse på den så....

ja lambohov är fint och så och sen är det barnvänligt med och bra ställe att gå med vagnen på

• playmate86
    Firstandhappy skrev 2010-01-14 10:19:29 följande:
    snabbt räknat alltså... 8 st på intresse vilket innebär att 3 har under 84 poäng eftersom 84 var för att hamna bland topp fem..
    nu när jag kolla var det 130 p för att ligga i topp fem
    jag bör ligga ganska högt upp eftersom jag har 1024 poäng
  • playmate86
    SmileyMalin skrev 2010-01-14 10:31:55 följande:
    Någon som vill ha en gratis bebis?kan även tänka mig ett byta, mot en bebis som sover mer än 1 timme i sträck på nätterna...
    nej tack är överlycklig att vincent sover nätterna ut nu

han somnar mellan 24,00 och 01,00 och vaknar 07,30 äntligen
  • playmate86

vincent ligger och leker i sin babysitter och har as roligt och jag väntar på middagen... rikard gör pannkakor mums

lördag ska vi köpa ny soffa hihi eller ny och ny ska köpa en hörnsoffa av hans faster för våran är rent skit....

• playmate86

rolig fråga nu..

favoriträtten och den mest hatade rätten i dina ögon vilken är det???

jag älskar pannerad fisk, kokt potatis och gräddkokt spenat

jag hatar bruna böner slemigt och bara enbart kräk framkallande hos mig

• playmate86
    Mor85 skrev 2010-01-15 14:19:06 följande:
    Hitta nu
    ska du gå på det heidi???

mamma har sagt att det är kanon mysigt på torsdags lyx
Svar på tråden Vi från Linköping! Del: 6