-
graflund´s får man inte bo i med biståndFamiljetrollet skrev 2010-01-13 12:23:06 följande:graflunds brukar ha lediga lägenheter titt som tätt.bottenplan är jättesvårt att få -
nu har jag lagt en intresse anmälan på en lägenhet i lambohov med inflytt 1/4 två dagar kvar innan den tas bort från stångåstadens hemsida.. håll tummarna för mig nu alla.. vi vill verkligen ha den lägenheten......
även bytt profil bild som ni kan se min lilla familj :) -
man kani inte se på deras sida om man leder lä ngre de har gjort om så det är jobbigt att inte veta vill verkliogen ha den så man kommer bort från berga hatar berga....Tingelingstar skrev 2010-01-14 00:16:42 följande:Nä men vilken liten sötnos. Så fin Leder ni än så länge? Håller tummarna för er!
ja visst är han söt... finns bilder på bilddagboken med om du vill se fler bilder på honom bara inboxa mig i så fall så får du veta alias och lösen -
tycker det är trist att man inte kan se hur många poäng den som leder har...jag har 1024 och man skulle ha 84 för att kunna lämna intresse och det är 8 som lämnat intresse på den så....
ja lambohov är fint och så och sen är det barnvänligt med och bra ställe att gå med vagnen på -
nu när jag kolla var det 130 p för att ligga i topp femFirstandhappy skrev 2010-01-14 10:19:29 följande:snabbt räknat alltså... 8 st på intresse vilket innebär att 3 har under 84 poäng eftersom 84 var för att hamna bland topp fem..
jag bör ligga ganska högt upp eftersom jag har 1024 poäng -
nej tack är överlycklig att vincent sover nätterna ut nuSmileyMalin skrev 2010-01-14 10:31:55 följande:Någon som vill ha en gratis bebis?kan även tänka mig ett byta, mot en bebis som sover mer än 1 timme i sträck på nätterna...
han somnar mellan 24,00 och 01,00 och vaknar 07,30 äntligen -
vincent ligger och leker i sin babysitter och har as roligt och jag väntar på middagen... rikard gör pannkakor mums
lördag ska vi köpa ny soffa hihi eller ny och ny ska köpa en hörnsoffa av hans faster för våran är rent skit.... -
rolig fråga nu..
favoriträtten och den mest hatade rätten i dina ögon vilken är det???
jag älskar pannerad fisk, kokt potatis och gräddkokt spenat
jag hatar bruna böner slemigt och bara enbart kräk framkallande hos mig -
jag ska diut med min mamma den 28e om dom får ihop tillräckligt med folk hihiLeos och Vincents mamma skrev 2010-01-15 11:21:48 följande:Nån som vill följa med på detta:www.medley.se/linkopingssimhall/?view=torsdag...Låter jättemysigt tycker jag. -
ska du gå på det heidi???Mor85 skrev 2010-01-15 14:19:06 följande:Hitta nu
mamma har sagt att det är kanon mysigt på torsdags lyx