• Fru T

Vi från Linköping! Del: 6

JePaLuLi skrev 2009-12-11 21:02:23 följande:
    Jag tycker att Erik låter likadan i varje låt han gör, men visst är han duktig. Dock tycker jag att man ska se till den som har utvecklats mest och det har verkligen Calle gjort. Sen tycker jag att Calle verkar ha en mycket trevligare personlighet än Erik.
    så om man är skitbra från början så förtj'nar men inte att vinna?

Men det är ju tur att folk tycker olika för annars skulle det ju inte va nåt spännande...
  • Fru T

kan ju tillägga att ända sen mellanstadiet så har ja haft en stooor kärlek till kramrock, å det är just det som Erik är grym på... han sjunger ioförsig bra vilken låt han ger sig på men just det känns som hans changer å som han skulle kunna gå långt med! Men skit samma om han vinner för han kommer ju gå långt ändå

• Fru T

smaken e som baken å det är väll en jädra tur för annars skulle inte skiten komma ut

• Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-12-11 22:31:30 följande:
    ja men då kör vi på 18....
    18 it is

Leos och Vincents mamma skrev 2009-12-11 22:17:21 följande:
    18 blir nog bäst för min del då iaf. För vi brukar äta middag runt 17. Men är flexibel annars
    Ska vi mötas vid busshållplatsen vid 10 i?
  • Fru T
    kitty3465 skrev 2009-12-12 21:51:28 följande:
    hej life saviour ,tror jag känner igen dig från nån annan tråd!=)hur går det med din lille knodd? va styr ni med på dagarna? själv har ja tänkt o ta tag i min tillvaro lite efter jul hihi..kanske börja på babysim o lite sånt mys =) vart i linköping bor ni?
    Hej å välkommen

Bor i lambohov med man och dotter på 6 månader (på tisdag ) vi ska börja på babysim på simsalabim i valla nu efter nyår, vecka 3 drar dom igång igen. Jag har två kompisar som är insrtuktörer där så för mig va valet självklart. Ja ha fegat lite å inte velat börja men nu har dom övertalat mig vi kommer gå på lördagsförmiddagar. Dom ser gärna att man är båda föräldrana.
  • Fru T
    dinana skrev 2009-12-13 23:48:51 följande:
    okej strävar var kanske fel ord.. men visst vill alla ha en av varje.. innerst inne.. sen om man inte får det så går ju inte hela världen under.. men jag är inte korkad... så är det bara. får man en pojke så är det ju rätt självklart att man innerst inne vill ha en flicka nästa gång osv.... humm.. det där med att skaffa en unge eller tio till det ändrar sig varje dag. men innerst inne så känns det okej med två barn och skulle det stanna på två så är det ju inte hela världen.. men om några år.. max tio så kanske man är sugen på en till. men man vill ju inte vara så mycket mer än 30 när man skaffar nästa unge. jag skämdes nästan hela min uppväxt för att mina föräldrar var så gamla jämfört med mina jämnåriga kompisars... de var 33 och 38 när jag föddes och ja idag är de ju 59 ich 64.. sicka gamlingar liksom..
    Varför är det så självklart?? Jag ville ha ett barn, ett friskt sådant! Jag har ett barn, en helt underbar liten tös, vill ja ha fler å vill ja ha en pöjk?? NEPP inte äns lite... känner mig defenitivt inte som en pojkmamma å skulle det mot all förmodan (både mannen och jag är överens om att ETT barn räcker) hända en "olycka" så hoppas ja faktist på en flicka till! vissa kanske verkligen vill ha en av varje men långt ifrån alla funkar likadant, hur kan du anta nåt sånt? Ytterligare ett helkorkat utlåtande från din sida......
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-12-13 22:42:50 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-12-13 22:40:48 följande:
    absolutely, nu bokar vi in januari med sen då..
    INTE 30 januari!!! Då är ja på Ridsportsgalan!!!!!

Leos och Vincents mamma skrev 2009-12-13 22:44:41 följande:
    Japp, det tycker jag verkligen, med singstar som förfest
    Hehehe LÄTT, ska jaga tag i fler skivor till nästa gång
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-12-14 14:26:11 följande:
    vore väldigt trevligt, får ta en promenad med vagnarna nån dag... "dina hus" ligger ju bara precis runt hörnet från mitt..
    Ja vill me promenera!!!
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-12-14 20:10:17 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-12-14 16:12:38 följande:
    Du tycker ju bara det är kallt :)
    Hahaha ja ja ja jag veeet men ja ska införskaffa mig lite bättre skor! eller ja stallskorna funkar ju perfa i pulka backen så dom kan ja ju ta...
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-12-15 10:33:45 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-12-15 09:39:15 följande:
    sa ju att det va jättefint, daniel gillade det med...
    Ja super fint Sanna Tedde gillade det åsså å Kristine kommer garanterat bli subperglad
Svar på tråden Vi från Linköping! Del: 6