• Fru T

Vi från Linköping! Del: 6

Jisses! idag blir världens bästaste fin groda 6 månader Nu börjar ja tycka det är kul!

• Fru T

Leos och Vincents mamma skrev 2009-12-15 11:16:22 följande:

Jag blir lite smått tokig..är FB det nya sättet att mobbas på eller vad?
    FB, FL, INTERNET......
  • Fru T
    Fru T skrev 2009-12-15 11:23:33 följande:
    FB, FL, INTERNET......
    Sitter massa människor där ute å är skittuffa på nätet å säger saker som dom aldrig skulle drömma om att våga säga öga mot öga.
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-12-15 11:36:25 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-12-15 11:16:22 följande:
    som linda sa, fl, fb o internet....fast jag fattar som vanligt inget...kanske beror att hälften plockat bort mig så jag ser inte vad som sägs...
    samma här, blir åsså bortplockad utan att ja äns yttrat mig. Modigt!
  • Fru T
    kitty3465 skrev 2009-12-15 11:49:35 följande:
    goförmiddag alla mammies! va fint det är med all snö. hade arvid varit lite större hade vi dragit till närmsta pulkabacke diwwwwwwwekt =) Om en timme kommer det en mäklare hít o ska kolla runt på huset hoho får vi se hur det går sen måste jag åka o storhandla för nu är det så tomt i kylen så det ekar.Imorn ska Arvid till bvc o ta sin 3-månaders spruta hoppas det går bra :S
    Hihi Mathildas pappa har pratat pulka i flera dar nu får nog införskaffa en pulka så får far å dotter åka lite ja tycker iofs att det är skitkul me pulka...
  • Fru T
    Vi äger tyvärr heller ingen pulka men till nästa vinter då jävlar! :D
    Vi har inte heller nån pulka men dom finns ju att köpa precis ÖVERALLT just nu :-d
  • Fru T

Leos och Vincents mamma skrev 2009-12-15 11:56:10 följande:

Japp, det har hänt här med..men men..
    Det är inte jag som går miste om nåt
  • Fru T

appropå bad så har Mathilda å ja precis tagit ett skönt sådant efter att ha fixat lite hand och fotavtryck på löpande band till julklappstavlorna vi ska göra

att ta fotavtryck med en fot som kniper tårna å blir helt rund å en hand som åsså gärna knyter sig för att åka in i munnen är inte den lättaste uppgift ja gätt mig på men vi fick till det någorlunda iallafall nu ska det bara tas ett fin kort på 6 månaders dagen me så är det bara ramarna som fattas!

Mathilda tycker det är helmys att bada men sprattlar ingenting utan ligger bara å flyter, körde med badhjälp i början i baljan men nu när vi bara badar ihop så används inte den ett dugg, men sen så kosta den ju en 20a på Gekås me

• Fru T

sådärja då har Mathilda fått MVG på 6månaders kontrollen åsså 7040kg å 68cm lång å följer kurvan finfint å kan allting hon "ska" kunna

Ja nog är det kallt alltid, men ja vill fan så mycket hällre att det är så här än hur det va för en vecka sen me lera upp till knäna å fucktigt å äckligt...
    Morgonen började som alla andra torsdagar med utsläpp av hästarna i stallet, vissa av dom stannade å ville vända i dörren

Jag passade på att göra avtryck medan tjejen sov. Så mycket mindre kladd, speciellt i ansiktet. ;) Men man får ju planera och se till att hon somnar på ett oömt underlag/filt utifall hon sprattlar till.
    Nee grodan e för lättväckt så det skulle inte funka, så mycket klet blev det inte det va mer icke sammarbete som va problemet
Svar på tråden Vi från Linköping! Del: 6