• Fru T

Vi från Linköping! Del: 6

JePaLuLi skrev 2009-12-17 19:20:40 följande:
    Tur att du förklarade det
    jag har en mirakeltung bebis tur att mammsen är stark!
  • Fru T
    dinana skrev 2009-12-17 21:29:41 följande:
    Du får vara glad att du har en liten lätt bebis i alla fall.. Okej, jag klagar inte.. men det är jobbigt att böka runt på en nio kilos klump. Vägde honom i morse på BVC.
    liten å lätt må hända, men fin å alldeless perfekt följer kurvan, har sina fina väck på kroppen å sitter helt själv som en liten klocka på golvet "kryper" baklänges å står på alla fyra å juckar....

Ja ett friskt barn helt änkelt

nu är det hela två månader till nästa koll
  • Fru T
    Jaha, ja då är det inte mycket mer man kan göra. Men du fick till det till slut, det var ju bra. Julen är räddad.
    Julen kommer bli lyckad har köpt sånna där ramar på Ikea med blats för 3 kort, högst upp en helt underbar ansiktsbild, sen en hand å sist men inte minst en fot, alla med en personlig prägel. Mormor, Gammelmormor, morfar å farmor å farfar kommer bli så glada såå å självklart har vi även gjort en till oss själva me
  • Fru T
    dinana skrev 2009-12-17 22:04:23 följande:
    Ja sånt är ju ärftligt.... min sambos jobabrkompis har barn som är fem sex år gamla och de är inte mycket större än Molly och ser inte mycket äldre ut heller för den delen.. men deras pappa är vietnames och de är små.
    hihi dom ser ju heller inte gammla ut fören dom blir gråhåriga
  • Fru T
    dinana skrev 2009-12-17 22:20:10 följande:
    Haha.. nej precis.. tur man är blondin... min mormor som är 82 är har inte blivit gråhårig än ens..
    Min mormor är lika blond som jag, hon är 73 å håret har ju fått ett annat "utseende" å man kan se en grå nyans, ser nästan lite ut som tagel hon är så vacker min mormor
  • Fru T
    dinana skrev 2009-12-17 22:21:56 följande:
    Leonard sitter också väldigt bra nu, men han vill inte sitta still så det blir lite svårt.. han vill ju uipp å gå hela tiden.. Krypa förstår han inte ens vad det är för nått.. Det skall vara full fart och gärna gåstolen som han far runt i dagarna i ändå.
    Gåstol vill vi inte ha nån, vill hon ta sig nånstans så får hon kämpa för´t! ja å mina syskon gick runt 10 månader, vissa lite tidigare å vissa lite senare. Jag stod å höll mig i möbler vid 6,5 månad
    En av mina systrar kunde aldrig krypa, å liksom satt på rumpen å hasade sig framåt -D
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-12-17 22:42:59 följande:
    jag vill ha grått hår, det är så otroligt vackert (ja när jag blir gammal förstås)jag är uppväxt i gåstol men gick oxå vid 10 mån ålder, tror det är jätteolika från barn till barn, vissa går ju inte förrän 1½ år..vill för den delen att dani ska få grått hår, sååå jävla sexigt.. grått hår o skrattrynkor.. mmmm mumma

ja inte mena ja ju att det ska hemma utvecklingen men hon får härdas å klara sig utan
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-12-17 22:42:59 följande:
    jag vill ha grått hår, det är så otroligt vackert (ja när jag blir gammal förstås)jag är uppväxt i gåstol men gick oxå vid 10 mån ålder, tror det är jätteolika från barn till barn, vissa går ju inte förrän 1½ år..vill för den delen att dani ska få grått hår, sååå jävla sexigt.. grått hår o skrattrynkor.. mmmm mumma
    Min man e seeeexy, nått ska man väll få betalt för att min blir gammal...

fas just nu när han e så dryg så får han minuspoäng
  • Fru T
    Fru T skrev 2009-12-17 22:47:11 följande:
    Min man e seeeexy, nått ska man väll få betalt för att min blir gammal...fas just nu när han e så dryg så får han minuspoäng
    Hade ju inte skrive klart jue!

Han har gråa hår både här å där, ja på skallen å i skägget asså
  • Fru T

Ja längtar till Mathilda börjar jaga Sture nu skriker hon ju bara efter han...

Svar på tråden Vi från Linköping! Del: 6