Vi från Linköping! Del: 6
Och som sagt, ett barn skulle ju inte börja gå om det inte va redo, det är ju inget man kan tvinga dom till liksom
ja kom på nu att när Mathilda va lite trög å hade lite ont i magen när hon va pytte så maserade ja hennes mage med hennes knän, försiktigt och i cirklar, det hjälpte henne bra och hon tyckte det va skönt å kunde slappna av
Nån som använder Libero blöjor i storlek 3??
Ja känner att det är dax att gå upp till 4orna å har ett oöppnat paket 3or liggandess....
Mathilda har sovit i vår säng i perioder, första månaden sov hon bara i vår säng, det fanns inget alternativ för mig och det va defenitift det smidigase under amningsperioden. hon började sova på heltid i sin säng när ja sluta amma. Innan dess kunde ja amningsnatta i vår säng å sen lyfta över henne till sin å sen när hon vakna frammåt morgonkvisten å ville amma igen så fick hon ligga kvar i sängen... Hon käka å mamma sov. Liggamma is riktigt ba skit!
Nu har hon haft en dröm period och vaknat stup i kvarten och vart otröstlig i sin säng så självklart har hon då fått sova i vår säng, tätt intill mamma så hon känt min närhet så fort hon vaknat till! Nu har hon börjat sova i sin säng igen.
Jah har inge som hällst problem med att mysa med mitt barn, vilket man gör när man sover ihop. Tedde tycker det blir lite trångt så han är ju glad när hon sover i sin egen