• Fru T

Vi från Linköping! Del: 6

Jisses här har ja aldrig tur å vinner aldrig nånting, å så går ja å vinner en super läcker åkpåse värd närmare 1000 spänn

www.skurk-kids.com/ kika i högerspalten :)

• Fru T
    playmate86 skrev 2009-12-21 22:31:21 följande:
    dom sa bara massera magen och vänta ett par dagar och har han inte bajsat om fyra till fem dagar skulle vi åka in... blir idiot på demLeos och Vincents mamma skrev 2009-12-21 22:29:01 följande:
    Ring igen! Om han bara skriker å skriker så har han uppenbarligen ont. Vi kan tyvärr inte hjälpa dig med mer än att säga att du ska stå på dig...
  • Fru T
    playmate86 skrev 2009-12-21 22:37:52 följande:
    okej ska göra det... ska prova med termometer och salva med och se om det vill funkaFru T skrev 2009-12-21 22:36:47 följande:
    Passa dig för att göra det för mycket bara, då kan det vara till mer skada än nytta för den lilla. det kanske finns nåt som kan sätta sprutt på den lilla magen men det är nånting en läkare får avgöra, inte vi..
  • Fru T
    grattis till vinsten.
    Tack det va en glad överaskning som ja absolut inte väntat mig!

Go Jul på mig liksom
  • Fru T
    dinana skrev 2009-12-28 17:59:59 följande:
    Japp, fast Leonard tyckte inte om den, han ville nog ha något lite mer matigt... dessutom så ville vi ha en välling utan massa smaktillsatser.
    Mathilda har åsså ätit välling sen hon va ca 5 mån då hon började rata NAN men jag har gett genne en blandning av båda då jag vill att hon ska få i sig näringen från ersättningen eftersom hon faktist inte äter sååå mycket mat så det täcker upp näringsbehovet om hon bara skulle få välling... Hon får majsvälling från 6 månader men har nu innan läggdax börjat få GoNattvällingen, även den är från 6 månader... det finns ju en hel del välling från just 6 månader.
  • Fru T
    JePaLuLi skrev 2009-12-29 09:46:41 följande:
    Då har Lucas växtom henne nu Han var 92 cm och vägde 14 kg.Funderar på att ta mig ner till stan. Idag jobbar väl folk som vanligt eller?
    Det är ju fortfarande klämdagar nu så många är fortfarande lediga = massor me folk
  • Fru T

Leos och Vincents mamma skrev 2009-12-29 20:35:39 följande:

Förstår precis din känsla.Tack Hoppas vi blir skolkompisar
    ja har me fått mina papper nu, ska påbörja det "lilla" projektet att läsa in hela gymnasiet nu i vår med; Svenska A, Matte A, Religion A och Samhäll A...

Nu ska ja bara ta reda på vad ja vill bli med
  • Fru T
    dinana skrev 2009-12-29 21:29:25 följande:
    Min sambo sa något om att man skall ha läst en massa kurser för att komma in på högskolan.. stämmer det.. Han rabbla upp Matte C och D och Kemi och Biologi A.. stämmer det? Vad jag minns så läste vi bara Matte B i skolan och sen vet jag inte mer
    Vad du ska ha läst innan beror ju på vad du ska läsa på högskolan... Om dina betyg är äldre än 8 år så måste du göra högskoleprovet för att komma in då dom gamla betygen är för gamla... Nya jävla skitregler!! alternativt läsa om gymnasiet...
  • Fru T

Leos och Vincents mamma skrev 2009-12-29 21:23:01 följande:

Vad kul Vilken skola ska du gå på?
    Elsa bröndström men på distans då
  • Fru T
    dinana skrev 2009-12-29 21:33:02 följande:
    Det gäller nog Leonard också.. i alla fall tidigare.. men det börjar flyta ut lite nu.. min lille nassebjörn
    Ja om han nu va lika lång som Mathilda va på 6 månaders kontrollen å vägde lite mer än 2 kg mer så borde han va lite rund om kinderna
Svar på tråden Vi från Linköping! Del: 6