-
japp allt kommer komma till använding. har lagt det i lådor och det söm behövdes tvättas har jag handtvättat. slipovern är ju urguöllig och sambon var helt chockad av allt vi fick du är bästFirstandhappy skrev 2010-01-22 14:11:19 följande:hoppas det kommer till användning! Kanske får tvätta om något plagg, de har legat en bra stund o mitt stora pulver är expert att slänga ut allt på golvet.. bara glad att kunna hjälpa till.. shhhhhysch, förstör inte min elaka image... DARNIT -
tack så mycket. säg till om du vill ha hjälp någon gång där hemmaFirstandhappy skrev 2010-01-22 16:18:44 följande:ja den är riktigt söt, ett sånt där kalasfynd på rean som vi köpte till william som gått i arv men fortfarande ser helt nytt ut.. skönt att ni blev nöjda.. kommer som sagt mer bara jag får undan på allt här hemma... -
vincent har växt som bara den sen han föddespå två månaders kollen var han 60 cm lång.... och han har en väldigt lång överkropp som gör att bodys i 56 är små medans 62 passar kanon...
-
oj ja tack gärna om du inte ska ha det själv.thelifesaviour skrev 2010-01-22 19:28:26 följande:Ujuj, lååång kille. :) Min är ju verkligen en kortis, men hon har långa ben, så hon växer ur byxorna först. Undrar vart de benen kommer ifrån. Jag & Linus har ju korta ben båda två.Jag har kanske också lite kläder från min kusin (stor pojke) som du kan få, de kommer vi nog aldrig använda på Stina iaf, de är inte hennes stil s a s.
min mamma sitter hemma och letaer igenom kort från när vi var dagbarn hos siv hon tror hon har kort på dig vet ej till 100% men hon har bild på din bror.
hon komihåg dig, och din familj hur bra som helst -
hej hej välkommen.jojofatty skrev 2010-01-22 22:52:08 följande:Hej hallå...Ny i tråden och relativt ny i Linköping... Har 2 barn. En tjej på 3,5 år och en kille på 1 år... Följer gärna med här i tråden om det är ok!...//Johanna
madeleine heter jag bor i berga med min fästman och vår son och katt. vår son är 2,5månader och katten är 4. -
hej hej alla hur är det?
här tar vi det lugnt vincent har haft en dålig mage här på morgonen med diarre som bara den. fyra blöjor med rent blask typ. stackaren men nu är han okej igen.
har suttit och lagt upp de böcker jag hade från skolan på tradera billigt så jag blir av med dem.... -
jo på tradera finns verkligen allt nästan ju,,,,Familjetrollet skrev 2010-01-24 17:04:36 följande:då ska jag hålla tummarna att det går bra för dig med studierna stackars liten.hoppas hans lilla mage blir bra snart.Tradera är toppen.speciellt när man vill få tag i speciella gamla tyger. -
Indra2
hej tänkte kolla om vi skulle försöka ses i veckan och ta en lite fika eller liknande på stan? vi prata ju om att ses då när jag var ibehov av kläder till lillemannen min så tänkte kolla om du fortfarande hade lust -
måste verkligen säga att världens snällaste mammor finns här i linköping i den här tråden älskar er alla
-
god morgon alla glada. idag är det full fart som gärller på morgonen. ska göra ansikts peeling, sen lägga en ansiktsmask och sen smörja in ansiktet och lägga en lätt make, göra i ordning håret åch fixa ombytes kläder till vincent och sen klä på mig och sen knallar hela familjen ner till kyrkan för kl 12.00 ska min lilla prins döpas
var i lokalen i kyrkan igår och duka och gjorde fins och mamma hade vikt servetterna som skor och skjortor kanon fint och sen har hon gjort två stora blomster arragemang till bordet och presentbordet. plus att hon köpt all mat och gjkort tårta ioch min bror ska göra en tårta med...