• Svar på tråden Vi från Linköping! Del: 6
  • Leos och Vincents mamma

Tack alla

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Indratvillingmamma

Skumtomtefudge? Låter gott. Har du möjligen ett recept på det?

• Marayah

Idag har jag äntligen sluppit oroa mig för att inte hitta nån jacka till Filip. Den gamla gick dragkedjan sönder på en dag hos dagmamman. Men idag var ja på H&M och köpte en brun jätte fin för 200:- som kostat 399. Älskar att göra kap. Dom hade även mössor och vantar för 20 :-.. Sen bajjade Filip på sig och duktiga jag hade inget ombyte. Kände på mig innan jag gick att nåt sånt skulle hända, men tog ändå inte med mig ombyte. Hehe. Så de blev ju till o köpa ett par braxor med. Marko fick en fin t-shirt som han ska hal julafton till de röda snygga slimmade jeansen.

Sen har pulkorna kommit ner äntligen. Filip tyckte inte att det var nån hit. Han ville heldre leka med spade.

• Mandarin

Snart bär det av till Maroco, jag har fjärilar i magen

• Familjetrollet
    Marayah skrev 2009-12-16 19:43:39 följande:
    Idag har jag äntligen sluppit oroa mig för att inte hitta nån jacka till Filip. Den gamla gick dragkedjan sönder på en dag hos dagmamman. Men idag var ja på H&M och köpte en brun jätte fin för 200:- som kostat 399. Älskar att göra kap. Dom hade även mössor och vantar för 20 :-.. Sen bajjade Filip på sig och duktiga jag hade inget ombyte. Kände på mig innan jag gick att nåt sånt skulle hända, men tog ändå inte med mig ombyte. Hehe. Så de blev ju till o köpa ett par braxor med. Marko fick en fin t-shirt som han ska hal julafton till de röda snygga slimmade jeansen. Sen har pulkorna kommit ner äntligen. Filip tyckte inte att det var nån hit. Han ville heldre leka med spade.
    idag var det fullt med barn i pulkabacken.barnen ville dit under sen eftermiddag.men det fick bli affären då julgranen försvann under flytten.imorrn ska granen upp,får se hur mycket som blir kvar av den när F har busat färdigt
  • dinana
    Mandarin skrev 2009-12-16 19:56:32 följande:
    Snart bär det av till Maroco, jag har fjärilar i magen
    Åh vad najs... mina kusiner är där nu och skall vara där till måndag.... sen hem å fira jul med oss.. =) Antar att man får sitta där på julafton och avundas sina jättesolbrända kusiner medan man själv är blek som ett toapapper..
    Molly ?061216 (¯`°?. ¸.?°`¯) Leonard ?090519
  • playmate86

Leos och Vincents mamma --- tänkte kolla om du ville ses på avslutningen i morgon för moa skolan jag ska dit med lille vincent hela min klass slutar då men inte jag *snyft* kommer den barnvagnen som är i bild galleriet med mig är där runt 08,50

• Leos och Vincents mamma
    playmate86 skrev 2009-12-16 21:39:05 följande:
    Leos och Vincents mamma --- tänkte kolla om du ville ses på avslutningen i morgon för moa skolan jag ska dit med lille vincent hela min klass slutar då men inte jag *snyft* kommer den barnvagnen som är i bild galleriet med mig är där runt 08,50
    Jag ska möta Marayha vid badhuset typ..vi är väl där tio i nio.
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
Svar på tråden Vi från Linköping! Del: 6