• Svar på tråden Vi från Linköping! Del: 6
  • Fru T
    JePaLuLi skrev 2009-12-17 19:20:40 följande:
    Tur att du förklarade det
    jag har en mirakeltung bebis tur att mammsen är stark!
  • Maria84
    Indratvillingmamma skrev 2009-12-17 17:15:17 följande:
    Var bor du som har fått så mycket snö?
    Strax utanför Åtvidaberg.. Och nu är vi uppe i en halvmeter snö! Och det fortsätter ännu, dock så har det lugnat ned sig lite. Hos ett par kompisar som bor några mil ifrån oss hade de för nån timme sen 77 cm med snö!
  • Indratvillingmamma
    Maria84 skrev 2009-12-17 20:02:13 följande:
    Strax utanför Åtvidaberg.. Och nu är vi uppe i en halvmeter snö! Och det fortsätter ännu, dock så har det lugnat ned sig lite. Hos ett par kompisar som bor några mil ifrån oss hade de för nån timme sen 77 cm med snö!
    Ni lär få en vit jul i alla fall. Om man ska se det positivt.
  • Leos och Vincents mamma
    Indratvillingmamma skrev 2009-12-17 20:14:00 följande:
    Ni lär få en vit jul i alla fall. Om man ska se det positivt.
    Ja, antar att ni är glada nu, när vi har fått massa snö
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Apipoulai
    Fru T skrev 2009-12-17 18:01:08 följande:
    Nee grodan e för lättväckt så det skulle inte funka, så mycket klet blev det inte det va mer icke sammarbete som va problemet
    Jaha, ja då är det inte mycket mer man kan göra. Men du fick till det till slut, det var ju bra. Julen är räddad.
  • tomcar1

Imorgon är det dags.....ska ner på Tornby jag och maken och trängas, sedan på eftermiddag bär det av ut med mamma för julhandel till julaftonsmaten. Puh ! Lär bli helt färdig.

• Indratvillingmamma

Leos och Vincents mamma skrev 2009-12-17 20:20:29 följande:

Ja, antar att ni är glada nu, när vi har fått massa snö
    Ja jag tycker det är härligt. Ska man vara petig så kan det väl få sluta blåsa, tack! Men nu är det julstämning, det är ljust och vackert och barnen är rena när de kommer hem på eftermiddagen. Puts väck med all äcklig sandlådesand.
    Indratvillingmamma skrev 2009-12-17 20:46:58 följande:
    Ja jag tycker det är härligt. Ska man vara petig så kan det väl få sluta blåsa, tack! Men nu är det julstämning, det är ljust och vackert och barnen är rena när de kommer hem på eftermiddagen. Puts väck med all äcklig sandlådesand.
    Det håller jag med om Om det slutar att blåsa så är det jättemysigt
  • dinana
    Fru T skrev 2009-12-17 18:01:08 följande:
    sådärja då har Mathilda fått MVG på 6månaders kontrollen åsså 7040kg å 68cm lång å följer kurvan finfint å kan allting hon "ska" kunna Ja nog är det kallt alltid, men ja vill fan så mycket hällre att det är så här än hur det va för en vecka sen me lera upp till knäna å fucktigt å äckligt... Morgonen började som alla andra torsdagar med utsläpp av hästarna i stallet, vissa av dom stannade å ville vända i dörren Nee grodan e för lättväckt så det skulle inte funka, så mycket klet blev det inte det va mer icke sammarbete som va problemet
    Du får vara glad att du har en liten lätt bebis i alla fall.. Okej, jag klagar inte.. men det är jobbigt att böka runt på en nio kilos klump. Vägde honom i morse på BVC.
    Molly ?061216 (¯`°?. ¸.?°`¯) Leonard ?090519
    dinana skrev 2009-12-17 21:29:41 följande:
    Du får vara glad att du har en liten lätt bebis i alla fall.. Okej, jag klagar inte.. men det är jobbigt att böka runt på en nio kilos klump. Vägde honom i morse på BVC.
    Fast så liten tycker jag väl inte att Matilda är, hon är helt normal tycker jag. Leo vägde 6.8 när han var 6 månader och Vincent vägde 7.2 vid samma ålder.
Svar på tråden Vi från Linköping! Del: 6