Vi från Linköping! Del: 6
VINTEREDITION 2009Vi fortsätter väl att tjöta här då =)
Självklart är alla välkomna!
Gamla tråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-239/m46442650.html
Medlemstråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-239/m46442637.html
Våra barn har aldrig sovit i vår säng, men de sover tillsammans med varandra. Jag har på känn att de skulle sovit med oss om de inte vore två. De har sin trygghet i varandra på natten. De sover hela nätterna utan att vakna också. Jag är hur glad som helst för det för jag kan verkligen inte sova med barn i sängen. Men vore det så att de hade haft det behovet så hade vi förstås fått lösa det. Ställt en till säng ihop med vår till exempel så att den blivit bredare. (Jag sov i en egen säng bredvid mammas och pappas när jag var liten, upp till 6 år tror jag)
wohoooo om ca 2 timmar ska jag åka o hämta "nya" bordet.... kom på att jag kan ha middag hemma för 10 personer sen...
Hehe, när jag var liten så sov vi allihopa i samma rum.. ja tills de byggde ut huset så att storasyster fick ett eget rum och de gjorde om vardagsrummet till ett mindre rum med sovalkov så storebror fick sova där. Men jag fick nog eget rum när jag var två år.. men har alltid sovit i egen säng. Tills jag träffa sambon då.. =) Då har vi delat säng
kan tilläga att arvid gärna får sova hos mig, tvingar absolut inte ner honom i vagnen skrikandes. men ibland så känns det som att vi ligger o väcker varandra o trängs =) Ibland skulle det dock vara mysigt att ligga bredvid sebbe med vi får ju inte så mkt tid med varandra själva längre ;)
Har faktiskt provat att ge honom ersättning som sista mål för o kolla om han sov bättre på det, blev ingen skillnad dock.
Jisses här har ja aldrig tur å vinner aldrig nånting, å så går ja å vinner en super läcker åkpåse värd närmare 1000 spänn
www.skurk-kids.com/ kika i högerspalten :)
behöver nu akut hjälpa av er här inne.
venicent har nu ätit profylac ett tag sen fick vi en burk ersättning från bava som heter althera och han vart direkt sämre kan inte få vår profylac förens om en vecka och han verkar inte kunna bajsa han tar i och tar i men inget kommer han har jätte ont i magen och det är kanon spänt.... han har nu skrikit sen kl 6 till och från av smärta och kramper i magen pruttar som bara den men inget bajs, provat massera magen och allt man kan tänka sig hur får jag honom att bajsa så han slipper ha så himla ont jag gråter snart pga hans smärta blir helt knäckt och han har så ont...