• Svar på tråden Vi från Linköping! Del: 6
  • Familjetrollet
    tomcar1 skrev 2009-12-20 16:55:40 följande:
    Någon som vet om de är hjälpsamma på K-rauta, Biltema eller Jula om man vill köpa något tungt och hjälper en ut till bilen med det ?
    jag tror man får fixa det själv på alla de ställena
  • thelifesaviour
    Någon som vet om de är hjälpsamma på K-rauta, Biltema eller Jula om man vill köpa något tungt och hjälper en ut till bilen med det ?
    Det tror jag absolut att de är villiga att göra om man ber snällt, be någon som är ute i butiken, människor är ofta rätt snälla om man bara ber om hjälp. :)
  • Firstandhappy

världens sötaste willemorfar har vart ute flera timmar o släpat runt på en överlycklig wille på snowrazer idag... hur mycket kärlek är inte det??

• Indratvillingmamma
    Jag tror också att du kan få hjälp med det om du frågar snällt. Det finns säkert sura personer som inte hjälper till så det gäller väl att ha lite tur. Det kan också hända att du får hjälp av en annan kund om du frågar snällt och har tur. Tänk på att parkera bilen så nära dörren som möjligt för att underlätta.

Jag har då fått hjälp de gånger jag velat det, och även då jag inte velat det faktiskt. Lätt bortkomna tjejer som släpar på för tunga paket drar tydligen vardagshjältar till sig.
  • JePaLuLi
    Det brukar inte vara några problem om man ber om hjälp. Man kanske får vänta en stund bara, om de inte kan rusa ifrån direkt. Men jag tror absolut att du får hjälp, det är ju deras jobb.
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Lucas & Linus ♥ღ¸.?°¯)★
  • Leos och Vincents mamma
    Firstandhappy skrev 2009-12-20 18:08:21 följande:
    världens sötaste willemorfar har vart ute flera timmar o släpat runt på en överlycklig wille på snowrazer idag... hur mycket kärlek är inte det??
    Vad mysigt
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • kitty3465

my god..har legat o ammat hela jävla natten i natt känns det som..gick inte o söva om honom utan han ville bara ligga o snutta o fick han inte det vrålskrek han.usch känner mig helt koma i huvet..samsovning är ju mysigt på sitt sätt men just nu känns det som jag skulle göra vad som helst för att få arvid o sova i sin egen säng :S

• Fru T
    kitty3465 skrev 2009-12-21 11:07:08 följande:
    my god..har legat o ammat hela jävla natten i natt känns det som..gick inte o söva om honom utan han ville bara ligga o snutta o fick han inte det vrålskrek han.usch känner mig helt koma i huvet..samsovning är ju mysigt på sitt sätt men just nu känns det som jag skulle göra vad som helst för att få arvid o sova i sin egen säng :S
    han va tre månader va, då har han en ökningsperiod nu. Skitjobbigt kan det vara men går förhoppningsvis över snabbt!
  • Firstandhappy

vi hade lite lycka igår, Wille sov som alltid i sin säng o Molgan sov HELA 6 timmar non stop i sin, så det blev skedsovande på hög nivå, däremot vaknade Molgan vid 4 och ville inte somna om i sin säng så då fick han lägga sig mllan oss, men guuuud va skönt dt va innan dess..

bu sittr man på jobbet till 21 ikväll sen blir det att åka o hämta annat köksord med 6 stolar som jag ska måla ikväll när jag kommer hem... så kl 01 inatt kommer jag nog vara sittandes på köksgolvt med färg på hela mig och sur för att jag inte hinner klart...

• dinana

här har man ju turen att ha två spjälsängsbarn.. de sover endast i spjälsängen... mammas å pappas säng är endast till för oss.. visst det är mysigt med barn i sängen, men ännu skönare när de ligger i sina egna sängen å sover. skulle inte falla mig in att låta dem sova i vår säng.... men sen ammar jag ju inte heller... men tyckte i och för sig inte om att ligga ner å amma heller.

Molly ?061216 (¯`°?. ¸.?°`¯) Leonard ?090519
Svar på tråden Vi från Linköping! Del: 6