Vi från Linköping! Del: 6
VINTEREDITION 2009Vi fortsätter väl att tjöta här då =)
Självklart är alla välkomna!
Gamla tråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-239/m46442650.html
Medlemstråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-239/m46442637.html
världens sötaste willemorfar har vart ute flera timmar o släpat runt på en överlycklig wille på snowrazer idag... hur mycket kärlek är inte det??
my god..har legat o ammat hela jävla natten i natt känns det som..gick inte o söva om honom utan han ville bara ligga o snutta o fick han inte det vrålskrek han.usch känner mig helt koma i huvet..samsovning är ju mysigt på sitt sätt men just nu känns det som jag skulle göra vad som helst för att få arvid o sova i sin egen säng :S
vi hade lite lycka igår, Wille sov som alltid i sin säng o Molgan sov HELA 6 timmar non stop i sin, så det blev skedsovande på hög nivå, däremot vaknade Molgan vid 4 och ville inte somna om i sin säng så då fick han lägga sig mllan oss, men guuuud va skönt dt va innan dess..
bu sittr man på jobbet till 21 ikväll sen blir det att åka o hämta annat köksord med 6 stolar som jag ska måla ikväll när jag kommer hem... så kl 01 inatt kommer jag nog vara sittandes på köksgolvt med färg på hela mig och sur för att jag inte hinner klart...
här har man ju turen att ha två spjälsängsbarn.. de sover endast i spjälsängen... mammas å pappas säng är endast till för oss.. visst det är mysigt med barn i sängen, men ännu skönare när de ligger i sina egna sängen å sover. skulle inte falla mig in att låta dem sova i vår säng.... men sen ammar jag ju inte heller... men tyckte i och för sig inte om att ligga ner å amma heller.